Pattapoef
Jouw webshop voor trendy woonaccesoires en leuke kado's!

Verkooppunt: Belle Boutique
Schoolstraat 98, Voorschoten
www.belle-boutique.nl

Waarom Pattapoef?

Zoek je een webshop die snel, persoonlijk en betrouwbaar is? Een up-to-date trendy assortiment heeft?

Lees dan zeker verder.

8 redenen om van Pattapoef jouw webshop te maken:

Bezorging binnen 4 werkdagen (indien artikel voorradig is)

Verzendkosten standaard €3,95 (alleen bij een verzending binnen Nederland)

Bij een bestelling boven €50,- gratis verzending (alleen bij een verzending binnen Nederland)

Gratis advies bij twijfel over uw aankopen

Binnen 24 uur antwoord op al jouw vragen

Niet tevreden? Retourneren kan binnen 30 dagen.

Trendy, breed en afwisselend assortiment

Verkooppunt voor merken zoals: Mica, Van der Wel, By Sem, Glossy kussens, SKIMP en Wunderle.

Enthousiast?

Kijk dan snel verder in onze webshop en begin met bestellen!

Tot snel!
Pattapoef