Pavento

Lidmaatschap per 05-12-2016 stopgezet

8,0

• Van Dam
    Review voor Pavento

Wij waren opzoek naar een betrouwbaar alarm systeem voor de woning.

Alvorens vele leveranciers over de vloer te krijgen hebben we een eerste offerte opgevraagd bij een 6tal installateurs.

Naar aanleiding van hun eerste aanbieding hebben we 3 installateurs uitgenodigd om langs te komen om hun ervaringen te delen en uiteindelijk een completere aanbieding te krijgen.

Pavento is langs geweest en heeft de situatie met ons opgenomen en hiervoor een nieuwe offerte gemaakt.

Doordat er 3 instalateurs allemaal een andere insteek hebben voor het plaatsen van melders en het gebruik van aantallen melders, heb ik met de 3 partijen een aantal telefoontjes gepleegd om zo een juiste en gelijkwaardige offerte te krijgen en de eventuele opmerkingen mbt de installatie te weerleggen bij de andere partijen.
    Om zo een goed beeld te krijgen van de installateurs alsmede installatie.

Pavento heeft ons altijd correct en juist beantwoord om tot een definitieve aanbieding te komen.

Doordat ik 2 eendere aanbiedingen had voor een Jablotron 100 systeem, was het prijs niveau van Pavento 15% duurder.
    Wederom contact met Pavento opgenomen met de vraag voor uitleg voor dit verschil.
    Per definitie gaan wij niet voor de goedkoopste maar we moeten ook een goed gevoel hebben bij de service die de instalateur bied.
    Ons gevoel voor service met Pavento was prima echter het prijs verschil was voor ons wel erg groot.
    Wij hebben hun nog een kans gegeven om ons enigszins tegemoet te komen.

Uiteindelijk hebben wij gekozen voor een andere instalateur gezien het prijs verschil.

Het leek ons netjes om een ieder die een aanbieding heeft gemaakt te bedanken voor hun offerte en informaties.

Wij zijn teleurgesteld in de reactie van Pavento die was erg onprofessioneel en kinderachtig.

Hun reactie was als volgt:
    *****
    Jammer om te horen dat het woord ``,gunnen`` op geen enkele manier in jouw woordenboek voorkomt.

Ookal heb ik jou voorzien van alle beschikbare informatie en mogelijkheden, jij bent alleen maar op zoek naar de allerlaagste prijs.

Jammer dat er mensen zoals jouw zijn.

P.S. mag ik jou een factuur sturen voor de geleverde diensten?

met vriendelijke groet,

Erik van l.......
    Pavento
    *******

Jammer dat zij hun verlies niet kunnen accepteren.

Misschien was het vertrouwen dat ik in het begin had met Paventodan ook onterecht.

• Rinus van Buren
    Review voor Pavento

Via Pavento een alarmsysteem laten installeren. Installatie werd op een vakkundige manier uitgevoerd en werkt nu perfect.

• A. van Berkel
    Review voor Pavento

Na het bestellen va het product, binnen 1 dag in huis.
    Had een afstandsbediening besteld, maar lukte niet direct om deze goed in te stellen.
    Contact opgenomen met Pavento, waarna deze me direct goed geholpen hebben en deze nu wel goed ingesteld is.