PEPPER JOBS EU

PEPPER JOBS EU

Pepper Jobs werd in 2017 opgericht door een groep klantgerichte gadgetfanaten en -ingenieurs en wil een van 's werelds toonaangevende bedrijven in computers en mobiele gadgets worden. Om dit doel te bereiken heeft Pepper Jobs een breed scala aan innovatieve gadgets ontwikkeld (zoals onze W10 GYRO 's werelds eerste afstandsbediening voor Windows 10) met geavanceerde technologieën en levert deze aan onze klanten voor een betaalbare prijs. Door deze producten streeft Pepper Jobs naar een ongeëvenaarde tevredenheid en betrouwbaarheid voor de consument.
8,7

• Kaya Lambrechts
    Review voor PEPPER JOBS EU

Klantenservice was onprofessioneel, gebruikt geen correcte spelling en vertoont weinig vertrouwen in klant.

Antwoord van PEPPER JOBS EU

Beste Kaya Lambrechts,

Jammer dat je al een oordeel geeft voor je ook maar iets hebt verstuurd. Wij maken een video van het item dat wij retour sturen, omdat wij op deze manier kunnen aangeven dat het product werkt. Voor beide handig omdat je dan beide weet dat het aan iets anders kan liggen dan aan het item wat je bij ons hebt gekocht.

Zeker met items waar andere items worden op aangesloten zoals oordopjes. Je hebt eigenlijk je oordeel (1ster) gemaakt op een mail conversatie. Prima wij hebben hier nu op een reactie gegeven dat het oordeel is gedaan zonder iets te sturen. Wij hopen je toch te mogen helpen en dat je op je eigen woorden terug kan komen. Want het is niet het vertrouwen. Wij hebben meerdere keren klanten items gestuurd waar pas achteraf betaald moest worden. Dus wij vertrouwen onze klant wel degelijk. Staan een 9,6 met 2.225 reviews op Kiyoh hebben dus ook vertrouwen in onze service.

Richard
    Team PEPPER JOBS EU

• Jacques Berben
    Review voor PEPPER JOBS EU

Op 8/01/2018 bestelde ik een MEDIAPLAYER bij MINIXWEBSHOP. Ik gebruikte hem niet direct, maar wel zo,n week geleden. Nu bleek dat ik hem niet kon aanzetten. Het rode standbay lampje bleef branden toen ik de on/of en de afstandsbediening gebruikte. Ik vermeldde dit per e-mail met de nodige uitleg, maar meneer Richard beweerde dat het rode lampje brandde omdat het toestel overbelast was door een verkeerde adapter (transfo) Ik mailde terug en zei dat ik de originele gebruikte, en het normaal is dat er een rood lampje brand als hij uitstaat, en dat er een blauw lampje brand als het in werking was. Hij beweerde nog steeds het tegendeel, maar zei dat ik hem terug mocht opsturen naar de workshop, Plattenborgstraat 20 8043 TT te Zwolle, Nederland. Hij was wel in verlof, maar zei dat er wel iemand zou klaarstaan om de verzending aan te nemen. Maar later kreeg ik een bericht dat ze het pakket hadden teruggestuurd naar mij. Waarschijnlijk omdat er niemand bereikbaar was ? Ik heb meneer Richard vanavond nog gemaild en gevraagd wat er aan de hand was. Hij zei dat hij van niets wist, en dat ik het verkeerde postnr op de verzending had vermeld. Nu is het wel zo dat ik in de mail die ik hem stuurde één cijfer mis had. Maar zeker niet op het adres waar ik de Mediaplayer terugstuurde, en dat kan ik bewijzen ook. Maar als u een eerdere klacht bekijkt, dan zijn ze niet aan hun proefstuk toe, want er is nog iemand die ongeveer hetzelfde meemaakte, en hij stak ook de schuld op het gebruik van een slechte adopter. Je gaat toch geen ander adapter kopen of gebruiken als er een originele bij in de doos zit ? Ik vroeg ook dat ik nu het toestel mocht terugsturen op hun kosten, maar hij weigerde dit. Ik zal deze slechte ervaring in elk geval aan iedereen die ik ken bekendmaken.

• Hoe beoordeel je PEPPER JOBS EU?

• angelo baggerman
    Review voor PEPPER JOBS EU

bijzonder snel ontvangen mijn Minix neo u1 netjes verpakt.
    Werkt super goed en snel ik beoordeeld Minix webshop met een dikke ,10 Ga zo door

• Govandos
    Review voor PEPPER JOBS EU

Ik raad u aan om geen aankopen hier te doen. Mijn ervaring met de webshop is dramatisch. Na de bestelling te hebben geplaatst kreeg ik netjes de volgende dag het pakket bezorgd. Ter info heb ik gebruik gemaakt van Afterpay, want mocht er om wat voor reden dan ook het product niet bezorgd worden dan hoef ik hiervoor niet op te draaien.
    Die dag werkte ik tot 22:00 uur en was op het moment van bezorgen niet thuis. Gelukkig was het pakketje afgeleverd bij 1 van de buren. ik heb het apparaat uit de doos gehaald en aangesloten met de bijbehorende stroomadapter.
    Het apparaat ging niet aan en deed helemaal niks. Dus ik heb contact opgenomen en dit aangegeven, maar de meneer van de webshop [naam verwijderd door moderator] ging helemaal hierin tegen. Volgens hem was dat onmogelijk en was er totaal geen uitval, met andere woorden je liegt wat erg kwalijk is. ik heb het product netjes verpakt en verzendklaar gemaakt.
    Ik heb het pakketje aangetekend opgestuurd wachtend op annulering van de order bij Afterpay. maar niets is minder waar. Meneer [naam verwijderd door moderator] van de webshop waar ik mee sprak belde mij op en gaf direct aan je hebt een andere adapter gebruikt; mijn antwoord hierop was waarom zou ik dit in godsnaam doen? hij antwoordde ja alles is zo netjes verpakt; mijn antwoord daarop was, dat klopt ik pak alles zo netjes mogelijk weer in en dingen die ik niet hoef te gebruiken zoals een HDMI kabel pak ik niet uit tot dat het product mij bevalt. Hij ging weer hier tegen in en de maat was helemaal vol voor mij, hij maakt je indirect elke keer weer uit voor leugenaar.
    Ik wilde zo snel mogelijk van deze onvriendelijk meneer af en wilde niets meer met hun te maken hebben. Maar nee hoor hij gaat het apparaat voor onderzoek opsturen naar MINIX en wilt mijn order bij Afterpay niet annuleren. Dus dat komt er op neer dat ik moet betalen voor iets wat ik niet meer heb. Afterpay gaf aan dat zij het order niet kunnen annuleren tot dat meneer de bestelling annuleert.

Antwoord van PEPPER JOBS EU

Onderstaande hebben wij op alle andere forums en platforms ook vermeld.
    Waarom gaat u niet in op het onderzoek als u 100% zeker bent van uw gelijk?

Beste Govand Taha,

Op ORD08073 13-10-2016 @ 23:22 plaats u de order.
    OP Bezorgd op Vrijdag 14 oktober 17:55 uur wordt deze bezorgt door PostNL.
    U stuurt hem op 26 Oktober naar ons terug en wij ontvangen het op 27 Oktober en hebben dan telefonisch contact naar aanleiding van onze bevindingen van uw retour.

Wij twijfelen over het gebruik van de bijgeleverde adapter omdat deze keurig netjes zoals af fabriek deze is opgerold en bevestigd en in het zakje zit.
    Tweede twijfel is het constateren van het product is defect (14 oktober) en het moment van u te versturen. Want u heeft dit forum Klachtenkompas en Kiyoh die een mail stuurt na 4 dagen na aankoop binnen 24 uur gevonden en geplaatst van uw bevindingen. Op Kiyoh hebben wij een 9.3 bij 1678 beoordelingen dus doen wij echt wel ons best denken wij zo en na het zien van ons cijfer denken er meerdere klanten zo over.

Oplossing1: Wij laten de adapter door een door uw gekozen bedrijf onderzoeken of deze is gebruikt zoals door u aangegeven. Uiteraard zullen wij hier alle kosten voor betalen. Wij zullen respecteren wat de uitkomst is van dit onafhankelijk organisatie. Mocht deze aangeven dat deze adapter niet is gebruikt, dan zijn de kosten uiteraard voor u. Maar dat is logisch. Wij zullen dan ook de extra kosten van AfterPay betalen. Echter raden wij aan deze wel tijdig te betalen, want deze kosten vervalen voor ons als het onafhankelijk wordt geconstateerd dat het hier niet aan ligt.

Oplossing 2: wij betalen 80% terug (geven dit door aan AfterPay) van de aanschaf en uw ziet af van het onderzoek.

Wij horen graag van u. U heeft onze gegevens.

Met Vriendelijke groet,

SIS

• Patrick v.H.
    Review voor PEPPER JOBS EU

Snel geleverd, binnen 24 uur. Goed, stevig en netjes verpakt. Site bied veel informatie.

Goede prijzen voor Nederland (met China is niet te concurreren).

Klantenservice niet nodig gehad maar te zien aan andere reviews (op andere sites) is ook die zeer goed en behulpzaam.

• Erik
    Review voor PEPPER JOBS EU

Mijn bestelling (minix net 8hplus)vrijdagmiddag rond 14.00 besteld en op Zaterdag voor 10.00 in huis...alleen dit verdiend al een pluim...Verder nog niet zover dat ik hem heb aangesloten maar ook daar verwacht ik geen problemen mee.toppers

• Jo Pelders
    Review voor PEPPER JOBS EU

Ik heb vrijdagmorgen rond 11.00 mijn bestelling geplaatst bij de Minixwebshop. De reden van mijn bestelling bij deze shop was hun belofte "voor 17.00 uur besteld, volgende dag geleverd". De bestelling werd direct bevestigd en 's-middags rond 14.30 uur kreeg ik een track and trace code van GLS. Sinds vrijdagmiddag/avond staat mijn pakketje bij GLS in Zwolle op de volgende status:

ScansDatum Tijd Depot Land Handeling Status/Info
    06-02-2015 18:39 Zwolle NL Vertrek

Niks dus levering volgende dag. Of GLS verrekt het gewoon te bezorgen en/of meneer Richard Delfsma doet beloftes die hij niet kan waarmaken. Van allebei wat.
    Dit was dus mijn eerste en enige kennismaking met deze webshop. Ik had hem nog wel bij "favorieten" gezet. Een pijnlijke vergissing. Ik had beter moeten weten toen ik zag dat GLS de vervoerder was. Ik zit al 20 jaar in logistiek/transport/distributie en ken heel veel transportbedrijven, waaronder GLS.
    Als je als ondernemer met een webshop beloftes doet over 24 uurs levering moet je echt bij een ander bedrijf wezen. Wil je voor een duppie op de eerste rang zitten, prima, maar service ho maar.

• Steven
    Review voor PEPPER JOBS EU

Minix NEO 8-H PLUS besteld via MINIXWebshop. Volgende dag in goede staat geleverd. Helaas bleek deze niet compatibel met mijn systeem. Verzoek om retourneren ingediend en direct respons. Bestelling terugestuurd en twee werkdagen volledige bedrag terug gestort op rekening. Kortom, prima service!!!