Persleidingsystemen.nl

Persleidingsystemen.nl

Bent u op zoek naar flexibele buis, perskoppelingen en vloerverwarmingsverdelers? persleidingsystemen levert de bekende buizen en fittingen tegen de scherpste prijzen! De buizen zijn KIWA-, DVGW- en ÖVGW-gecertificeerd, waardoor onze producten aan de strikte normen voldoen die worden gesteld bij grote commerciële bouwprojecten.

Bij persleidingsystemen.nl staat de klanttevredenheid van de installateur en de eindgebruiker op de eerste plaats. Ons assortiment bestaat uit ruim 200 artikelen die rechtstreeks aan de klant in Nederland worden geleverd voor de scherpste prijzen en de beste service! Daarnaast geniet u van snelle leveringen, doordat Persleidingsystemen.nl alle artikelen in haar assortiment uit voorraad levert.

Wilt u weten wat de voordelen van een meerlagenbuis zijn? Of de beste methode om een perskoppeling te installeren? Op de pagina met Persleidingsystemen informatie vindt u meer informatie over fittingen en buizen en de installatie daarvan
Filter 123 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Wilco Boode

Prima service

• Zoltan Kovavs

Duidelijk website.
    Supersnel levering

Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel plezier van uw aankoop gewenst!

• Hoe beoordeel je Persleidingsystemen.nl?

• Hans Kauw

Snel en accuraat

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

We zijn blij met deze positieve beoordeling, dank u wel. Veel plezier van uw aankoop!

• H Leussen van
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Product voldoet aan de beschrijving

• Steven De Jong

Ja netjes 👍🏻

• stefan vlot
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Goed en snel en goedkoop

• Oskar de Kok

• Bas Stuifbergen

• Tim Janssen
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Maandag besteld en zou woensdag bezorgd worden. Gebeld en zou er woensdag echt moeten zijn. Helaas niets ontvangen. Gevolg: loodgieter kunnen annuleren en pas over 2 weken weer aan de beurt. Hoe te verbeteren? Roep niet zomaar iets om er vanaf te zijn.

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Beste klant, Dank voor uw beoordeling en vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Uw bestelling is verzonden via PostNL. Het zal u niet zijn ontgaan dat het sinds eind november enorm druk is geweest bij de pakketdiensten en dat veel leveringen vertraging hadden, zo ook die van u. Om klanten hierop voor te bereiden hebben wij dit duidelijk vermeld op de website. Ook geeft ons personeel in deze periode altijd aan dat we niet kunnen garanderen dat iets binnen een dag in huis is. Uiteraard kunnen wij als Webwinkel niet verantwoordelijk zijn voor een planning die klanten maken met derden, zoals een installateur. Gezien de drukte op de pakketdienst die landelijk geld en waar iedereen te maken heeft gehad rekenen wij dan ook op uw begrip.

• robin vaan

Snelle levering.