Persleidingsystemen.nl

Persleidingsystemen.nl

Bent u op zoek naar flexibele buis, perskoppelingen en vloerverwarmingsverdelers? persleidingsystemen levert de bekende buizen en fittingen tegen de scherpste prijzen! De buizen zijn KIWA-, DVGW- en ÖVGW-gecertificeerd, waardoor onze producten aan de strikte normen voldoen die worden gesteld bij grote commerciële bouwprojecten.

Bij persleidingsystemen.nl staat de klanttevredenheid van de installateur en de eindgebruiker op de eerste plaats. Ons assortiment bestaat uit ruim 200 artikelen die rechtstreeks aan de klant in Nederland worden geleverd voor de scherpste prijzen en de beste service! Daarnaast geniet u van snelle leveringen, doordat Persleidingsystemen.nl alle artikelen in haar assortiment uit voorraad levert.

Wilt u weten wat de voordelen van een meerlagenbuis zijn? Of de beste methode om een perskoppeling te installeren? Op de pagina met Persleidingsystemen informatie vindt u meer informatie over fittingen en buizen en de installatie daarvan
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 26 met beschrijving

• Daïm
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Goede prijs, makkelijke website en snelle verzending.

• henk de Bruijne

Snel, duidelijk, goede prijzen

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

• Hoe beoordeel je Persleidingsystemen.nl?

• Edwin Harink
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Gebeld over een product of dit op korte termijn geleverd kon worden. Hebben ze geregeld en alles was keurig op tijd. Top

• Simon Heida

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier gewenst met uw aankoop!

• Daim Willemse
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Goede prijs/kwaliteit. Ik kreeg de producten de volgende dag via ‘eigen vervoer’. Daarmee kon ik overigens niet kiezen voor een ophaalpunt. Dat is een optie die ik vaak kies als ik niet zeker weet of ik thuis zal zijn.

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

• Louise Smit Timmermans

• Marco Van Bremen
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Snelle levering en ruim assortiment van minder gangbare maten

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Bedankt voor uw beoordeling en veel plezier gewenst met uw aankoop!

• D Nipius

Snelle service

• CL van Dijk
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Prima en snel geregeld. Nu kunnen wij weer verder met de vloerverwarming.

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier met uw aankoop.

• Jos cox

Snel geleverd