Persleidingsystemen.nl

Persleidingsystemen.nl

Bent u op zoek naar flexibele buis, perskoppelingen en vloerverwarmingsverdelers? persleidingsystemen levert de bekende buizen en fittingen tegen de scherpste prijzen! De buizen zijn KIWA-, DVGW- en ÖVGW-gecertificeerd, waardoor onze producten aan de strikte normen voldoen die worden gesteld bij grote commerciële bouwprojecten.

Bij persleidingsystemen.nl staat de klanttevredenheid van de installateur en de eindgebruiker op de eerste plaats. Ons assortiment bestaat uit ruim 200 artikelen die rechtstreeks aan de klant in Nederland worden geleverd voor de scherpste prijzen en de beste service! Daarnaast geniet u van snelle leveringen, doordat Persleidingsystemen.nl alle artikelen in haar assortiment uit voorraad levert.

Wilt u weten wat de voordelen van een meerlagenbuis zijn? Of de beste methode om een perskoppeling te installeren? Op de pagina met Persleidingsystemen informatie vindt u meer informatie over fittingen en buizen en de installatie daarvan

Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Versteeg

Snel geleverd . Mooie product

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

• Robalt og
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Alles goed en netjes geregeld. De volgende dag al bezorgd. Prima!

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

• Hoe beoordeel je Persleidingsystemen.nl?

• Marleen
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Snelle levering! Goed geregeld!

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met onze service en wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Jonge
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Nette prijs en snel bezorgd

• Schouten
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Neem contact met je op en overleg met je over de lever dag en wat afgesproken is komen ze ook na prima service en snelle levering top!!!

• Best/ De warmte-architect
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Flexibele buis 32mm met 13mm isolatie besteld online. Nergens normaal te krijgen van uponor en bij Maincor ligt het op voorraad en nog goedkoper ook. Na de online bestelling welke ik deed aan het eind van de dag, werd ik gebeld (binnen een half uur) met de vraag wanneer een bezorg moment mij zou uitkomen!, want de bestelling was te groot voor postNL. Ik zeg doe morgen maar. De volgende ochtend om 9.00 stond er een koerier op de stoep met de rol buis van perfecte kwaliteit. Ik was echt flabbergasted door de CS en QC van Maincor en ga voortaan alles wat ik maar kan daar bestellen.

De warmte-architect

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze service en over de kwaliteit van Maincor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en ontvangen u met veel plezier terug voor een eventuele volgende bestelling.

• Bruin deBruinMultiwork
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Product was te groot voor post.nl en werd gebeld dat ze dit zelf brachten een dag erna.

Heel professioneel

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop!

• Kok
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Heel tevreden omdat ze voor de levering even bellen wanneer het uitkomt en in de webshop stond wat verkeerd in de artikel titel: Er stond een rol flexibele slang van 50m terwijl het 25m had moeten zijn. Bij de levering kreeg ik 25m, toen even gebeld en krijg nog een 2de rol de dag erna erbij voor niks! Super service!

• Essers Advies & uitvoering
    Geverifieerde klant van Persleidingsystemen.nl

Goede prijzen, snelle levering, achteraf betalen, dus dit is een webshop zoals een webshop bedoeld is.

• Koos
    Review voor Persleidingsystemen.nl

Snelle levering, goede prijs en netjes verpakt.

Antwoord van Persleidingsystemen.nl

Bedankt voor uw beoordeling.
    Veel plezier met uw aankoop!