Peuterstoelen.nl

Lidmaatschap per 01-01-2020 stopgezet

9,0

• Milena K Daskalova
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Snelle levering,goede informatie,mijn bestelling was snel thuis

• Roel Keulen
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Makkelijk bestellen met eigen inbreng. Snelle levering. Prachtig en kwalitatief uitstekend product. Een aanrader.

• Joyce de Roos
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Leuk stoeltje mooi afgewerkt en netjes naam er op gezet , ook mooie kleuren. Wel jammer dat het stoeltje zo licht is en dan snel omvalt samen met me dochtertje van 1 jaar.

• Anita Van der Elst
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Heeft heel lang geduurd voor ik iets hoorde drie keer moeten bellen en daar was het eindelijk

• Marianna

Super!

• Nagehan Hekim

Duidelijke keuzes
    Top kwaliteit

• Danique van Roij
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Na 3 weken niets gehoord te hebben, contact gezocht. Niet bekend waarom er niets verstuurd was. Uiteindelijk is mijn bestelling toch verzonden, maar helaas was het niet wat ik besteld had.

• Frederik Stouten
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

slecht tot geen contact kunnen krijgen zo wel telefonisch als per mail een klacht gedaan maar geen reactie terug. De stoeltjes die ik heb gekocht waarvoor ik maar liefst €121 mag betalen wat toch al een flink bedrag is zijn onveilig indien me kinderen er in gaan zitten vallen ze me het minste duwtje zo naar voor of naar achter toe. De namen die er op gezet zijn daar zit een afstand tussen die je met het oog duidelijk ziet het is geen klein verschil in ieder geval kort om ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop bij jullie en wil ze graag retour zenden maar ook daar geen reactie nog op

• Debbie Vermeulen

mooi en correct geleverd

• Chantal Verhagen
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

De peuterstoel is erg mooi geworden. Alleen jammer dat je niet tijdens de bestelling kan zien dat een kussentje niet leverbaar is.
    Hadden speciaal voor een kussentje gekozen, hetzelfde als mijn ander zoontje, alleen dan in een andere kleur. Op de site staat niets vermeld dat bepaalde kussentjes niet leverbaar zijn, zo ook niet tijdens het afronden van de bestelling. Dit is erg jammer. Is nu nog steeds niet aangepast op de website. Verder is de service goed geweest.

• Willeke van de Bunt
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Door de feestdagen duurde het wat langer, dus heb wel gebeld. Werd vriendelijk behandeld en wat er afgesproken werd kwam uit!

• Marloes Baak

Super snelle goede levering

• EM Veldman
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Perfecte kleur is echter wel afwijkend van het plaatje! Levering binnen termijn na 5 werkdagen.

• mevr van der Hoek
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Ben zeer tevreden over de oplossing toen er een foutje in het stof bleek te zitten en dat ik toen een nieuwe hoes heb gekregen

• Roel Keuken
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Prima product met de naam er mooi op geborduurd. Makkelijk bestelproces, snelle levering.

• Petra Schoeman
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Snelle levering, mooie stoel!

• Cindy Heirbaut
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Mooie stoel, ideale grootte om lang te gebruiken. Zoontje is enthousiast!

• Mireille Bierens
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Ondertussen al veel stoeltjes besteld en telkens tevreden !

• Bas van Steijn
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Op 18 juli besteld en pas op 29 augustus ontvangen. Pas nadat ik zelf contact heb gezocht kwamen ze erachter dat er een order was. Kwam door vakantie?! Een daarna moest ik nog een keer langere tijd wachten oom het te laten maken in verband met vakanties?!
    Ze kunnen beter de webshop dicht doen in de maanden juli en augustus want verwachte levertijd is dan bijna 2 maanden.

• Tanja Lombardi
    Geverifieerde klant van Peuterstoelen.nl

Top kwaliteit , snelle levering en super mooi !