PhoneSafe.nl

PhoneSafe.nl

Bij PhoneSafe.nl zijn al onze producten gemaakt van de beste kwaliteit en uitvoerig getest! Wij vinden het belangrijk dat jou Smartphone zo lang mogelijk in goede staat blijft! Zowel vanuit een duurzaam perspectief als besparing voor jou is het belangrijk om een goede kwaliteit hoesje en screenprotector te hebben.

Daarnaast betaal je bij PhoneSafe.nl geen verzendkosten of transactiekosten én wordt je accessoire op dezelfde dag nog verzonden, indien hij besteld en betaald is vóór 18:00. PhoneSafe.nl staat voor producten met een hoge kwaliteit gecombineerd met een zo goed mogelijke service.

PhoneSafe.nl is dé plek om al jou telefoonaccessoires op te vinden. Van telefoonhoesjes tot autohouders, alles op één plek met een gigantisch groot aanbod aan Smartphone hoesjes, screen protector of andere accessoires er voor iedereen wat! Alle hoesjes zijn verkrijgbaar in verschillende soorten, materialen, designs en kleuren! Is er toch iets wat je niet kunt vinden? Dan horen we dat graag van je via het contactformulier!
De zekerheden van https://PhoneSafe.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

BESCHEIDEN IN KOSTEN, RIJK AAN SERVICE.
Onze visie achter PhoneSafe is dat iedere klant bij een bestelling een ervaring heeft die zijn verwachtingen overtreft. En ja, wij weten ook wel dat het niet de producten zullen zijn die je herinnert als je naar het verleden kijkt. Het zijn de ervaringen. Daarom willen wij jou uitzonderlijke klantenservice bieden van begin tot eind. Dit doen we onder andere door gratis verzenden, 30 dagen bedenktijd, unieke verpakkingen en uiteindelijk telefoonhoesjes van uitzonderlijke kwaliteit.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021