PhoneSafe.nl

PhoneSafe.nl

Bij PhoneSafe.nl zijn al onze producten gemaakt van de beste kwaliteit en uitvoerig getest! Wij vinden het belangrijk dat jou Smartphone zo lang mogelijk in goede staat blijft! Zowel vanuit een duurzaam perspectief als besparing voor jou is het belangrijk om een goede kwaliteit hoesje en screenprotector te hebben.

Daarnaast betaal je bij PhoneSafe.nl geen verzendkosten of transactiekosten én wordt je accessoire op dezelfde dag nog verzonden, indien hij besteld en betaald is vóór 18:00. PhoneSafe.nl staat voor producten met een hoge kwaliteit gecombineerd met een zo goed mogelijke service.

PhoneSafe.nl is dé plek om al jou telefoonaccessoires op te vinden. Van telefoonhoesjes tot autohouders, alles op één plek met een gigantisch groot aanbod aan Smartphone hoesjes, screen protector of andere accessoires er voor iedereen wat! Alle hoesjes zijn verkrijgbaar in verschillende soorten, materialen, designs en kleuren! Is er toch iets wat je niet kunt vinden? Dan horen we dat graag van je via het contactformulier!

Lidmaatschap per 10-08-2021 stopgezet

9,2
Filter 13 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Hugo Van den Wouwer

Goed en snele servic

• Regina van der Sar
    Geverifieerde klant van PhoneSafe.nl

Snelle levering en afhandeling.

• Joseph Bruce-Boye

Service is goed

• Anja Van Craenenbroeck

Goede service, snelle levering

• Gerard Vermeer
    Geverifieerde klant van PhoneSafe.nl

Nette prijs en snelle levering

• Rens
    Review voor PhoneSafe.nl

Goede prijs, goede kwaliteit

• Rob Kooijman
    Geverifieerde klant van PhoneSafe.nl

Snelle levering. Produkt zoals beschreven.

• Arrezina Hovestad
    Geverifieerde klant van PhoneSafe.nl

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Snel, netjes en duidelijk

• Sam
    Geverifieerde klant van PhoneSafe.nl

Super service. Ze denken met je mee en bieden een fijne oplossing. Ik ben zeer tevreden. Aardige man aan de telefoon gehad.

• Tal
    Review voor PhoneSafe.nl

Mooie prijzen en goede service.