Pietertje Media Accessoire Markt

Pietertje Media Accessoire Markt

Bij Pietertje Media Accessoire Markt vin de je de mooiste en nieuwste telefoongadgets, foto-, audio- en videotoebehoren tegen de scherpste prijs.
3,3

• David
    Review voor Pietertje Media Accessoire Markt

I have ordered Polaroid 600 Film in their online shop a week ago and still haven not received an order confirmation nor have they shipped my order. I have emailed them on multiple occasions but the owners are not responding. This behaviour is highly unprofessional.

• Yvonne
    Review voor Pietertje Media Accessoire Markt

Door te communiceren. Bijvoorbeeld een bevestiging te sturen na een bestelling op de webshop, de beloofde levertijd na te komen, te reageren op mail als daar vragen over zijn, door simpel een keer de telefoon op te nemen.

• Hoe beoordeel je Pietertje Media Accessoire Markt?

• Carine van
    Geverifieerde klant van Pietertje Media Accessoire Markt

Bestelling plaatsen ging goed (op zondag). Belofte op werkdagen voor 14:00 uur besteld volgende werkdag in huis niet waargemaakt, ik verwachtte dat hij maandag verstuurd zou worden, dinsdag bij mij thuis. Dinsdag nog niks ontvangen dus mail gestuurd wanneer ik deze kon verwachten, helaas geen reactie. Uiteindelijk donderdag product ontvangen (geen verzendbevestiging of t&t). Wel heel blij mee, product is netjes verpakt en zoals ik verwacht had. Matige beoordeling gegeven vanwege de communicatie.