Plantsensor.nl

Plantsensor.nl

Is Plantsensor.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,7
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Joost
    Review voor Plantsensor.nl

Plantsensor heeft een andere kleur dan op de afbeeldingen en werkt niet met homeassistant, zoals omschreven op hun website. Geen reactie van de klantenservice, zowel via de mail als telefonisch. Bovendien bleek hetzelfde product bij een concurrent minder dan 60% van de prijs.

• N Rijnbende
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

• Hoe beoordeel je Plantsensor.nl?

• Klaas-Jan Gorter
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

Die sensor werkt voor geen meter. Bluetooth- verbinding duurt lang, valt steeds weg en is dus bijna niet te doen. Apparaat begint binnen 24 uur al te zeuren dat de batterij leeg begint te raken. Dit was zonde van mijn 25 euro. Afrader. Niet kopen dit ding.

Aanvulling: Plantsensor heeft contact met mij opgenomen naar aanleiding van mijn negatieve review. Zij willen mijn probleem graag oplossen. Alle lof daarvoor!

Antwoord van Plantsensor.nl

Geachte heer Gorter,

Allereerst hartelijk dank voor uw review! Elke review zien wij als een bijdrage om ons product/service te verbeteren. In uw geval bent u niet tevreden met het product. Hier komt dus eigenlijk onze service om de hoek kijken... Wij verkopen dagelijks veel van deze sensoren en het kan natuurlijk voorkomen dat er een productiefoutje tussen zit (gelukkig zelden). In een dergelijk geval gaan wij altijd direct over tot omruiling of restitutie. Het verbaast ons eigenlijk dat u geen contact met ons heeft gezocht, we hadden dit namelijk graag naar tevredenheid opgelost. Wij hebben niks aan een ontevreden klant en u heeft niks aan een defect product. Derhalve zullen wij contact met u opnemen en dit naar behoren oplossen.

• Tejo Verdonschot
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

Als er maar een deel van de bestelling geleverd wordt dit ook vermelden, waarom dit is en ook wanneer de nalevering komt.

• Elajah Kapressy

Goede prijs en kwaliteit

• Peter
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

Sensor werdt snel geleverd en werkt goed

• Pieter Springer
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

Duidelijke info om tot bestelling over te kunnen gaan.

• Frank
    Review voor Plantsensor.nl

Er wordt niet gereageerd op vragen betreffende het product. Ook niet na een herinnering van mijn kant. Ik moet elke maand de knoopcel vervangen, terwijl hij een jaar mee zou moeten gaan.

• Aad Immers

Snelle levering goede prijs

• W Van Bakel
    Geverifieerde klant van Plantsensor.nl

Geen bevestiging van de bestelling, slecht telefonisch geholpen, pakket nog steeds niet binnen. Bestel hier nooit meer dat is zeker.