Platdakherstel.nl

Platdakherstel.nl

Unieke siliconen dakcoating voor verschillende doeleinden. Zoals de renovatie van bestaande bitumen dakbedekking op platte daken of het herstellen van een lek in een dakgoot.
9,4
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• Harm van Megen

Prima ervaring

• Paul Ammerlaan
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Duidelijke product informatie en begeleidend schrijven

• Hoe beoordeel je Platdakherstel.nl?

• Alex

Snelle levering van dakcoating

• Hans
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Prima spul, snel geleverd!

• Anton van Son
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Prettig persoonlijk contact n.a.v. een vraag, volgens afspraak geleverd!

• Jaap Marijs
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Ondanks meerdere verpakkingen, alles snel en op een dag geleverd.

• Bogerd
    Review voor Platdakherstel.nl

Service en reactietijd is goed. Product zelf is voor mij persoonlijk een flinke tegenvaller. De 1 kg/2m haal ik met geen mogelijkheid. Vrij grof 'golvend' bitumen dak. Ik ga meer richting de 2kg/2m om overal tot de gewenste laagdikte te komen. Bij 1kg/2m zie je de zwarte punten van de leislag nog er door komen. Tevens komt er tijdens het verwerken van de coating al vrij snel een vlies op de bovenlaag. Constant omroeren en de deksel erop. Wordt ook na verloop van tijd dikker en dikker om te verwerken. Bij hoge temperaturen en veel zon sowieso niet te doen in mijn beleving. Ik vond het al aan de prijs, maar met het aangegeven verbruik veel en veel te duur. Heb alleen de schuur gedaan. Nog drie emmers van 15 kg over. Deze ga ik in ieder geval niet meer gebruiken voor de aanbouw. Ik stap over op andere betaalbaardere dakverf. Duurzaamheid van het product kan ik niks over zeggen. Dak moet ook bijgehouden worden wat schoonmaken betreft....wit dak...valt ook tegen om dat fatsoenlijk voor elkaar te krijgen.

• Boy Westerhof
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Ik had het de volgende dag in huis. Super

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Goed advies en snel geleverd

• Peter Koelemeijer
    Review voor Platdakherstel.nl

Platdakherstel leverde ons 5 emmers witte coating en 4 emmers lichtgrijs, in totaal 135 liter. Eerst het dak reinigen met zeep en daarna met hogedrukreiniger, dat reinigen was nog het zwaarste werk.
    Het aanbrengen van de coating op de dakranden en de naden met de kwast en de grote vlakken met de roller ging gemakkelijk. De eerste laag deed ik lichtgrijs omdat ik dan beter de dekking kon zien bij het aanbrengen van de tweede laag. Als ik vragen had werd ik vriendelijk en snel via de mail geholpen door Eldert.
    We hadden het voordeel dat ons 25 jaar oude bitumendak nog geen scheuren of rare plekken vertoonde en hoefden dus geen reparaties uit te voeren. De komende 30 jaar (of langer) hebben we een fijn koel dak. We zijn heel tevreden over de snelle levering en de goeie verwerkingsadviezen. Het was geen moeilijke klus.

• Erik
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

De artikelen werden goed aangeleverd met een duidelijke handleiding. Jammer dat de QR code voor de uitleg allebij niet werken. Ook op het youtube kanaal zie ik bijvoorbeeld geen uitleg over het gebruik van de laagdikte meter. Gelukkig stond er een URL van de maker op de laagdiktemeter. De temperatuursverlaging door de witte coating is significant. Ik meette met mijn FLIR meter een verschil van 40 graden midden op de ochtend. Top.

• peter raes
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

makkelijke en snelle afhandeling goederen, kan deze shop aanbevelen

• Erik Beltman
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Snelle levering. Prima prijs. Aanrader.

• Johan
    Review voor Platdakherstel.nl

Top bedrijf goede uitleg en kreeg alles snel binnen.

• JW Hofmans

Alles klopt

• John Verwijmeren

Binnen 2 dagen geleverd en het product voldoet aan alle verwachtingen

• Heidy van Noort
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Goede dienstverlening, altijd bereikbaar, goed in mee denken, snelle levering, uitstekende kwaliteit product , duidelijke instructie, heel goed zelf aan te brengen. Top !

• Ron
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Bestelling snel en goed ontvangen

• Wim Brouwer

Prima product snelle bezorging

• Marc Van der Schueren
    Geverifieerde klant van Platdakherstel.nl

Perfekte levering en uitstekende kwaliteit.