Plieng.nl

Plieng.nl

Plieng Reviews vind je hier! Het officiële account van Plieng bij Webwinkelkeur. Alle Plieng ervaringen vind je hier!
Plieng van ecologisch schoonmaken tot Leifheit en veel meer! Alles voor je huis en thuis!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-09-2021 ingetrokken

7,8
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Ilse
    Review voor Plieng.nl

1) Lever gewoon de bestelde producten.
    2) Reageer op e-mail.
    3) kom je afspraken na.
    3) Er wordt verwezen naar een chat die er niet meer is.
    4) Geen telefonische klantenservice (=dus geen service).
    5) Als je niet kan leveren, stort dan gewoon het geld terug. Offff… was het daar om te doen?

• M. Timmerhuis
    Review voor Plieng.nl

Sponzen voor 32,89 euro besteld en betaald.
    Er word helemaal niets geleverd.
    Na 1 keer contact met klantenservice zou er een nieuwe levering komen.
    Ook deze is niet geleverd.

Nadien is de klantenservice onmogelijk te bereiken.
    Je ontvangt enkel bericht dat de mail is ontvangen.
    Telefonisch is de klantenservice ook al niet bereikbaar.

Ik koop hier echt nooit meer iets.

• Oscar
    Review voor Plieng.nl

Ik heb op 2 augustus een bestelling opgegeven en betaald, deze werd bevestigd met een levertijd van 1-4 dagen. Inmiddels nog steeds niks ontvangen, en op vragen per email wordt niet gereageerd.
    Graag asap alsnog de spullen leveren!

• Stefan
    Review voor Plieng.nl

Na 5 weken is de bestelling nog niet aangekomen. Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar en via de chat wordt keer op keer aangegeven dat de bestelling opnieuw verzonden wordt (maar dan met een andere vervoerder) zonder dat deze uiteindelijk arriveert. Geen betrouwbare webshop maar oplichting.

• hans hermans
    Review voor Plieng.nl

door bestelde producten ook te leveren en niet steeds met dezelfde smoesjes komen

• Emiel
    Review voor Plieng.nl

Fijne service. Prima geregeld.

• Emine
    Review voor Plieng.nl

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen. Pakket heb ik ook nog niet ontvangen ook geen terugkoppeling op de contact formulier geen telefoonnummer te vinden… Ik ben benieuwd!

Beste Emine,
    Ik heb gekeken in ons systeem, maar wij komen helaas geen order van u tegen. Wij mailen u direct op het opgegeven e-mailadres en dan gaan we samen kijken waar het misgaat.

^Albert

• Ellen
    Review voor Plieng.nl

Hoewel de klantenservice zeer behulpzaam is, is de uitvoering van beloftes ("op z'n laatst aankomende zaterdag bezorgd") zeer slecht. Een maand geleden mijn bestelling geplaatst, de helft is geleverd, daarna gemaild en gechat waar de rest bleef. Tot op de dag van vandaag is mij niet duidelijk waar het fout gaat. Na mijn laatste (beetje kribbige) mail kreeg ik antwoord dat mijn pakket op 14 juli was 'aangemeld.' Nou, dat is mooi maar ondertussen heeft DHL nog niks ontvangen en is de bezorgstatus ongewijzigd.

• Rein
    Review voor Plieng.nl

Retourneren van een artikel levert alleen maar frustratie op. We hebben 4 weken een artikel geretourneerd volgens de aangegeven procedure. Tot op heden nig geen geld terug ontvangen, ondanks herhaaldelijk vragen hierna via chat en mail. Op de mail wordt helemaal niet gereageerd. Geen aanrader!

• Gerrie V
    Review voor Plieng.nl

ONBETROUWBAAR!!! NIET leveren en NIET doen wat men beloofd heeft. Na 1 maand heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen! Men belooft en Men belooft maar er gebeurt niets! Na uiteindelijk per chat de belofte gekregen dat mijn bestelling geannuleerd en terug betaald zou worden, wacht ik nog steeds!!! Na nog eens 2 weken heb ik geen terugbetaling of handel ontvangen!!! ONBETROUWBAAR!!!

• Pieter
    Review voor Plieng.nl

Soms lees je reviews en denk je: sommige zijn heel goed, anderen (heel) slecht. Ik nam de proef op de som met de gedachte om daarna een review achter te laten.
    Eerder bestelde ik op bol.com of Blokker, zoals zoveel, maar na mijn bestelling hier zeg ik: altijd Plieng.
    Snelle klantenservice, goede prijzen, redelijk snelle levering. Maar de communicatie is echt spot-on. Ik kende Plieng niet, maar ik wou dat ik hier altijd had besteld. Dag Blokker en hallo Plieng. 5-sterren zijn volledig verdient.

Antwoord van Plieng.nl

Bedankt voor je fijne review Pieter! Vijf sterren terug!

• Alesz de Groot
    Review voor Plieng.nl

Goede shop hoor. Leveringen mogen wel wat sneller, duurt ongeveer 3 dagen. Verder top en goede klantenservice, die is nergens beter!

Antwoord van Plieng.nl

Beste Alesz, bedankt voor je review!
    We doen ons best de leveringen steeds sneller te krijgen, bedankt voor jouw mooie compliment naar de klantenservice!

• Finn de Jong
    Review voor Plieng.nl

Het was nog even samen strijden vanwege de complete incompetentie van DHL, maar Rutger en Michele van de plieng hulp chat hebben rap hun uiterste best gedaan om mij desondanks alle tegenslagen aan mijn wasmand te helpen. De customer service is 11/10. Neem contact op vanwege een missende wasmand, en die krijg je dezelfde week bezorgd, met daarbovenop een vriend voor het leven.

Antwoord van Plieng.nl

Hi Finn! Bedankt voor je review!
    Tot de volgende wasmand.

• Greet de Jong
    Review voor Plieng.nl

Mijn product in nooit geleverd en ook na diverse keren contact te hebben gehad niet terugbetaald

Beste Greet de Jong,

Wij hebben uw annulering in gang gezet. Informatie over ons terugbetalingsbeleid vindt u op onze website.
    Ik mail u op het bij ons bekende e-mailadres.

^Erik

• SV
    Review voor Plieng.nl

15 mei bestelling geplaatst. 7dagen later nog niets ontvangen en contact opgenomen. Er werd vermeld dat er iets fout gelopen is en wij snel de bestelling mochten ontvangen. Een week later nog altijd niets ontvangen, opnieuw mail gestuurd en 10 dagen later nog altijd geen feedback. Ondertussen bijna een maand geleden besteld en nog niets van materiaal ontvangen.

Update: de radiostilte werd zeer snel verbroken na deze review op 12/06. We kregen de optie om onze bestelling vandaag te laten leveren met een korting of geld terug. We kozen voor de levering, maar vandaag is ten einde en we hebben niet eens een 'track and trace' ontvangen, laat staan onze levering.

Kortom: weederom valse beloftes.

Beste mevrouw Vanoost,

Er is inderdaad contact geweest met een collega. In de communicatie is het daarna niet helemaal goed gegaan. Ik stuur u een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres om het volledig met u op te lossen.

• Rita
    Review voor Plieng.nl

Ecologische producten zijn top en snel geleverd

• W. Goossens
    Review voor Plieng.nl

Als de koop overeenkomst is gesloten op een nieuwe websites
    Ben ik wel een bedonderd
    Maar deze was/is open en eerlijk met een mail antwoord
    Dus ja ik beveel deze website aan

Beste W. Goossens,

Ik ben blij dat u ons aanbeveelt!
    Veel plezier met uw aankoop en tot een volgende keer!

• N. Ceulemans
    Review voor Plieng.nl

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen
    Heb mijn pakket veilig kunnen afhalen maar zou toch graag volgende keer briefje in de brievenbus hebben toch bedankt om het zo snel te laten weten waar het was Mvg

Beste mevrouw Ceulemans,

Wij hebben uw order bekeken en zien dat uw pakket drie dagen geleden is afgeleverd bij een afhaallocatie. Deze is bezorgd op: 25 mei 14:55 uur.
    Het kan zijn dat de bezorger is vergeten/heeft verzuimd een briefje achter te laten. Ik stuur u direct een e-mail zodat u uw pakket kunt afhalen.

• S. Lust

Antwoord van Plieng.nl

Bedankt voor uw review! Tot een volgende bestelling!

• A. Belonje-Lainsamputty
    Review voor Plieng.nl

Volgens mij moet iedereen bij jullie kopen! Service is uitstekend!

Antwoord van Plieng.nl

Heel erg bedankt voor de top review! Tot een volgende keer!