Plieng.nl

Plieng.nl

Plieng Reviews vind je hier! Het officiële account van Plieng bij Webwinkelkeur. Alle Plieng ervaringen vind je hier!
Plieng van ecologisch schoonmaken tot Leifheit en veel meer! Alles voor je huis en thuis!
Huishoudwinkel, Smarthome, Ecologisch schoonmaken

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-09-2021 ingetrokken

7,6
Filter 52 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Ilse
    Review voor Plieng.nl

1) Lever gewoon de bestelde producten.
    2) Reageer op e-mail.
    3) kom je afspraken na.
    3) Er wordt verwezen naar een chat die er niet meer is.
    4) Geen telefonische klantenservice (=dus geen service).
    5) Als je niet kan leveren, stort dan gewoon het geld terug. Offff… was het daar om te doen?

• M. Timmerhuis
    Review voor Plieng.nl

Sponzen voor 32,89 euro besteld en betaald.
    Er word helemaal niets geleverd.
    Na 1 keer contact met klantenservice zou er een nieuwe levering komen.
    Ook deze is niet geleverd.

Nadien is de klantenservice onmogelijk te bereiken.
    Je ontvangt enkel bericht dat de mail is ontvangen.
    Telefonisch is de klantenservice ook al niet bereikbaar.

Ik koop hier echt nooit meer iets.

• Oscar
    Review voor Plieng.nl

Ik heb op 2 augustus een bestelling opgegeven en betaald, deze werd bevestigd met een levertijd van 1-4 dagen. Inmiddels nog steeds niks ontvangen, en op vragen per email wordt niet gereageerd.
    Graag asap alsnog de spullen leveren!

• Stefan
    Review voor Plieng.nl

Na 5 weken is de bestelling nog niet aangekomen. Op mails wordt niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar en via de chat wordt keer op keer aangegeven dat de bestelling opnieuw verzonden wordt (maar dan met een andere vervoerder) zonder dat deze uiteindelijk arriveert. Geen betrouwbare webshop maar oplichting.

• hans hermans
    Review voor Plieng.nl

door bestelde producten ook te leveren en niet steeds met dezelfde smoesjes komen

• Emiel
    Review voor Plieng.nl

Fijne service. Prima geregeld.

• Emine
    Review voor Plieng.nl

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen. Pakket heb ik ook nog niet ontvangen ook geen terugkoppeling op de contact formulier geen telefoonnummer te vinden… Ik ben benieuwd!

Antwoord van Plieng.nl

Beste Emine,
    Ik heb gekeken in ons systeem, maar wij komen helaas geen order van u tegen. Wij mailen u direct op het opgegeven e-mailadres en dan gaan we samen kijken waar het misgaat.

^Albert

• Ellen
    Review voor Plieng.nl

Hoewel de klantenservice zeer behulpzaam is, is de uitvoering van beloftes ("op z'n laatst aankomende zaterdag bezorgd") zeer slecht. Een maand geleden mijn bestelling geplaatst, de helft is geleverd, daarna gemaild en gechat waar de rest bleef. Tot op de dag van vandaag is mij niet duidelijk waar het fout gaat. Na mijn laatste (beetje kribbige) mail kreeg ik antwoord dat mijn pakket op 14 juli was 'aangemeld.' Nou, dat is mooi maar ondertussen heeft DHL nog niks ontvangen en is de bezorgstatus ongewijzigd.

• Rein
    Review voor Plieng.nl

Retourneren van een artikel levert alleen maar frustratie op. We hebben 4 weken een artikel geretourneerd volgens de aangegeven procedure. Tot op heden nig geen geld terug ontvangen, ondanks herhaaldelijk vragen hierna via chat en mail. Op de mail wordt helemaal niet gereageerd. Geen aanrader!

• Gerrie V
    Review voor Plieng.nl

ONBETROUWBAAR!!! NIET leveren en NIET doen wat men beloofd heeft. Na 1 maand heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen! Men belooft en Men belooft maar er gebeurt niets! Na uiteindelijk per chat de belofte gekregen dat mijn bestelling geannuleerd en terug betaald zou worden, wacht ik nog steeds!!! Na nog eens 2 weken heb ik geen terugbetaling of handel ontvangen!!! ONBETROUWBAAR!!!