Pluukz
Wij zijn de online pluktuin van Nederland. Tulpen en andere prachtige Nederlandse seizoensbloemen, rechtstreeks van de kweker. Duurzaam, eerlijk en puur. Zo vers mogelijk bij jou in huis.

Lidmaatschap per 05-04-2022 stopgezet

8,2
Filter 85 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 80 met beschrijving

• Astrid
    Review voor Pluukz

3 dozen besteld en ontvangen van bolletjes met zaden. Alle 3 niet uitgekomen! (3 verschillende tuinen) enige antwoord is dat ik ook nog leuke andere spullen kan bestellen! Geen enkele tegemoetkoming, geen sorry!

• Chris
    Review voor Pluukz

Mooie foto's op de site. Bezorging was uitstekend en de jarige was erg blij met de pioenrozen.

• A Wubs
    Review voor Pluukz

Mooie vrolijke kleuren verdeling.

• Dr. van Geldre
    Review voor Pluukz

Omdat de bestelling toch is aangekomen.

• Marc de Vroome
    Review voor Pluukz

De zonnebloemen hingen snel slap.

• Loes
    Review voor Pluukz

goede bloemen, goed verpakt, volgens afspraak bezorgd.

• baukje van der schaaf
    Review voor Pluukz

Weer wat anders en de prijzen zijn normaal

• Marleen van Beek
    Review voor Pluukz

Bestelling is nooit aangekomen. Ik heb ook niet bericht gehad dat het niet of bij de buren is bezorgd.

• Ineke Thomassen-Stiphout
    Review voor Pluukz

De zonnebloemen die ik onlangs bij iemand heb laten bezorgen, zijn twee-en-een-halve week prachtig gebleven!

• Albert van Engelen
    Review voor Pluukz

Ik vind het een leuk initiatief om de Covid ellende te ontlopen.

• Ine de Kock
    Review voor Pluukz

Goede service; prima levering!

• Angelique De Kort
    Review voor Pluukz

Helaas waren de zonnebloemen binnen 7 dagen niet mooi meer. Alle andere bestellingen waren altijd prima

• Jacqueline Smit

Goed verzorgde bloemen

• C landman huijzer
    Review voor Pluukz

Bloemen waren half verlept bij aankomst. Hebben nauwelijks een werk gestaan.

• Miriam Mertens
    Review voor Pluukz

De zonnebloemen hadden al bladeren met zwarte vlekken. Hebben amper 5 dgn gestaan

• Nadine de Raaij
    Review voor Pluukz

een geweldig initiatief!!!!! hoop dat het een hoop mensen geholpen heeft tijdens de crisis, ik heb in ieder geval een hoop mensen verrast en blij gemaakt.

Mijn hartelijk dank!!

• Margriet van Gool
    Review voor Pluukz

Goed aangegeveb via de email en tracker. Mooi optijd ( alleen een uur buitrn de bezorgtijd ).
    Prachtige bloemen hebben minstens 2 weken gestaan. Ik ga zeker vaker bestellen.

• M Otten
    Review voor Pluukz

Zonnebloemen waren niet erg vers.. een aantal was de dag na levering al niet mooi meer.

• Niek Vermeer
    Review voor Pluukz

Mooie bloemen en een goed initiatief

• Miny Vermeulen

Alles is goed geregeld