POELWEB Speelgoed & Footwear

POELWEB Speelgoed & Footwear

Online webwinkel/groothandel in duurzame speelgoed- en footwear producten.
Filter 598 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 597 met beschrijving

• Niet

Snelle levering, perfecte spullen

Beste klant,
    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze prachtige review en beoordeling te plaatsen. Dat waarderen wij heel erg. Wij zien je graag weer terug op onze webshop. Vriendelijke groet van het POELWEB team.

• Bianca
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Super snel geleverd en netjes verpakt👍

Beste Bianca,

• Hoe beoordeel je POELWEB Speelgoed & Footwear?

• Laura
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering en prima mogelijkheid om artikel te ruilen voor een andere maat

Beste Laura,

• Robert
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Lage prijzen, en hele goede service!

Beste Robert,

• Tuinschoenen

Perfect bezorg ,

• Coco
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Lang gezocht door MS patient en jullie hebben mijn sokken , warm en vooral antislip ze zijn geweldig

Beste Coco,

• Ronald Siersma
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering, aantrekkelijke prijs en keuze voor afhaalpunt

Beste Ronald,

• Marian
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Prima bezorging: netjes op tijd en verpakt. Slippers waren zoals beloofd op site.

Beste Marian,

• bird nu

Goede levering

• J
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Netjes verpakt en het speelgoed voor de kinderen was zelf als een cadeautje ingepakt.

• C Quist
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Mooie prijzen en super service !

Beste C Quist,

• Marietje

Mooie prijs, snel geleverd

Beste Marietje,

• Els
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Goede en snelle levering .

Beste Els,

• Marion
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Leuk speelgoed, bioplastic, wat ook mijn keuze is, houten auto's, mijn kleinkinderen vinden het erg leuk

Beste Marion,

• Mink
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering goede kwaliteit sloffen en goed beschreven op de website

Beste Mink,

• Anoniem
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Mooie producten en snelle levering! Top!

• Claudia
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering, goede kwaliteit. Prettige site. Met 1 woord: Geweldig....Ik blijf klant !!

Beste Claudia,

• Lucas
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering van een goed product dat niet overal te koop is.

Beste Lucas,

• Lisa
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Bestelling had ik nog niet ontvangen. Poelweb heeft mij zelf benaderd of ik mijn pakket al ontvangen had. Het pakket had ik nog niet ontvangen, ze hebben hier direct actie op ondernomen. Pakket heb ik daarna snel ontvangen. Hele vriendelijke en goede service!!

Beste Lisa,

• Wim