PoelWeb
Online webwinkel/groothandel van duurzame speelgoed- en footwear producten.
Filter 92 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 91 met beschrijving

• Sylvia

Snelle levering alles goed

Beste Sylvia,
    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze prachtige review en beoordeling te plaatsen. Dat waarderen wij heel erg. Wij wensen je veel plezier van je aankoop en zien je graag weer terug op onze webshop. Vriendelijke groet van het POELWEB team

• Natasja
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Snelle service, ook toen betaling niet gelukt was, gelijk een belletje ter herinnering. Fijne klompen in leuke printjes, erg blij mee!

Beste Natasja,

• Hoe beoordeel je PoelWeb?

• Xxxxx

Prima in orde

Beste Xxxxx,

• Peter van der Sar
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Vriendelijke mail bij retouraanvraag.

Beste Peter,

• Nicole
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Nicole,

• Joy
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Snelle levering en produkt voldoet aan beschrijving

Beste Joy,

• Mira
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Alles prima! Levering, producten, ...top!!

Beste Mira,

• Diana
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Mooi product voor eerlijke prijs

Beste Diana,

• Marian Overweel
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Snelle levering en mooie kwaliteit

Beste Marian,

• M. Kop
    Geverifieerde klant van PoelWeb

Uitstekende en hartelijke klantenservice! Goede kwaliteit artikelen voor mooie prijsjes!

Beste M. Kop,