Schaapsdrift 186
6902AN Zevenaar

Johan Van Cleemput beoordeelde op 2019-07-31

Alles verloopt volgens planning, goede opvolging.
Prima product en makkelijke installatie.
App is makkelijk in gebruik en duidelijk.
Wel jammer dat het niet in het Nederlands is.

Carla Mulder beoordeelde op 2019-05-09

Marcel beoordeelde op 2018-10-05

Eric Hooghe beoordeelde op 2018-07-02

Zeer klantvriendelijk.

Dher Smulders beoordeelde op 2018-06-18

Zaterdag j.l. bezocht ik de vestiging van Polarbears Lock in Duiven. Mijn bedoeling was om een aantal onderdelen te bestellen. Echter had ik nog wel een aantal vragen.
Op al mijn vragen is diepgaand ingegaan en met voorbeelden gedemonstreerd. De onderdelen die ik wilde bestellen kon ik gelijk meenemen. Er werd mij nog duidelijk gemaakt dat ik direct contact op kon nemen als er zich bij het aanbrengen van de apparatuur moeilijkheden zouden voordoen. Ook was hulp aan huis zonder meer mogelijk.
Een betere bediening was eigenlijk niet mogelijk. Zo nodig zal ik uw bedrijf aanbevelen bij mogelijke nieuwe gebruikers

Angela Lubbers beoordeelde op 2018-05-09

Naast de uitermate goede uitleg die wij van de distributeur ontvingen is het montagevoorschrift helder en de app eenvoudig te bedienen.

Dhr J. Weststrate beoordeelde op 2018-05-03

Nog weinig ervaring, net binnen maar installeren geen eenvoudig.
Het was me niet duidelijk hoe de programmering verliep voordat ik het kluisje bestelde maar je moet wel in de buurt van het kluisje zijn om te kunnen programmeren. Dit gaat via Bluetooth.

Reactie van Polarbear Locks:
Geachte heer Westrate,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We gaan proberen om de tekst duidelijker te maken. Om het kluisje te koppelen aan de app (via bleutooth) moet je inderdaad in de buurt van de keybox zijn. Voor het aanmaken en vrijgeven van toegangscodes hoeft dat niet.
Hartelijke groet, Polarbearlocks Huub Meijer

J. Harmsen beoordeelde op 2017-09-20

De toepassingen van de diverse sloten zijn zeer interessant en de advisering en service zijn heel prettig. Korte lijnen en snel contact.

L. Hakvoort beoordeelde op 2017-09-11

Snelle reactie.goed product

S. Hageman beoordeelde op 2017-09-11

Super tevreden, ik heb een nuki slot gekocht. Kan Polarbear iedereen aanraden!

H.L.M. Meijer beoordeelde op 2017-08-02

Duidelijke website en snel antwoord op mijn vraag. Prima service