Polarbear Locks

Polarbear Locks

Import en verkoop van slimme sleutelkastjes en sloten. Voor particulieren en bedrijven.

Lidmaatschap per 31-01-2020 stopgezet

9,6
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Johan Van Cleemput
    Geverifieerde klant van Polarbear Locks

Alles verloopt volgens planning, goede opvolging.
    Prima product en makkelijke installatie.
    App is makkelijk in gebruik en duidelijk.
    Wel jammer dat het niet in het Nederlands is.

• Eric Hooghe
    Geverifieerde klant van Polarbear Locks

Zeer klantvriendelijk.

• Dher Smulders
    Review voor Polarbear Locks

Zaterdag j.l. bezocht ik de vestiging van Polarbears Lock in Duiven. Mijn bedoeling was om een aantal onderdelen te bestellen. Echter had ik nog wel een aantal vragen.
    Op al mijn vragen is diepgaand ingegaan en met voorbeelden gedemonstreerd. De onderdelen die ik wilde bestellen kon ik gelijk meenemen. Er werd mij nog duidelijk gemaakt dat ik direct contact op kon nemen als er zich bij het aanbrengen van de apparatuur moeilijkheden zouden voordoen. Ook was hulp aan huis zonder meer mogelijk.
    Een betere bediening was eigenlijk niet mogelijk. Zo nodig zal ik uw bedrijf aanbevelen bij mogelijke nieuwe gebruikers

• Angela Lubbers
    Review voor Polarbear Locks

Naast de uitermate goede uitleg die wij van de distributeur ontvingen is het montagevoorschrift helder en de app eenvoudig te bedienen.

• Dhr J. Weststrate
    Review voor Polarbear Locks

Nog weinig ervaring, net binnen maar installeren geen eenvoudig.
    Het was me niet duidelijk hoe de programmering verliep voordat ik het kluisje bestelde maar je moet wel in de buurt van het kluisje zijn om te kunnen programmeren. Dit gaat via Bluetooth.

Antwoord van Polarbear Locks

Geachte heer Westrate,
    Hartelijk dank voor uw beoordeling. We gaan proberen om de tekst duidelijker te maken. Om het kluisje te koppelen aan de app (via bleutooth) moet je inderdaad in de buurt van de keybox zijn. Voor het aanmaken en vrijgeven van toegangscodes hoeft dat niet.
    Hartelijke groet, Polarbearlocks Huub Meijer

• L. Hakvoort

Snelle reactie.goed product

• S. Hageman
    Review voor Polarbear Locks

Super tevreden, ik heb een nuki slot gekocht. Kan Polarbear iedereen aanraden!

• H.L.M. Meijer
    Review voor Polarbear Locks

Duidelijke website en snel antwoord op mijn vraag. Prima service