Polypress.nl

Polypress.nl

geperst vlokkenschuim te gebruiken als geluidsisolatie ondervloer en verpakking en bescherming.
8,7
  • G.Janssen

probleem:

Sanitair contactgeluid door een steens woningscheidende muur

oplossing:
    Buigslappe voorzetwand, alleen bevestigd aan balkenlagen en niet aan de steens muur, de profielen staan ongeveer een centimeter voor de muur. De buigslappe voorzetwand bestaat uit 5 cm Knauf U profielen onder en boven, met 5cm knauf C profielen daartussen. In het vlak van de profielen is polypress vlokkenschuim 160 kg/m3 met een dikte van 4 cm toegepast. Stroken vlokkenschuim op breedte gezaagd op een zaagtafel en met enige kracht in de C profielen geduwd. De wand is afgewerkt met Knauf gipsplaten van 12 mm.

De voorzetwnd is buigslap. Als je er tegen duwt zie je de wand in trilling komen. De voorzetwand met polypress vlokkenschuim werkt prima tegen contactgeluid. Lage tonen van traplopen komen nog wel een beetje door.

• Stanley van den Berg
    Review voor Polypress.nl

Op advies van hun heb ik polyesterwol i.p.v. melamineschuim gebruikt om mijn huiskamer uit te dempen.
    Daar heb ik geen spijt van!
    De polyesterwol is inderdaad een stuk beter, en makkelijk te verwerken op de zaagtafel.
    En ook snel geleverd….

• Hoe beoordeel je Polypress.nl?

• Vincent
    Review voor Polypress.nl

Voor 2 psychologie praktijken gebruik gemaakt van Poly press voor (geluids) isolatie van wanden en tussenvloeren in een oud pand (1900) en super tevreden over resultaat. Regelmatig vraag of ik dit ook in andere praktijken kan plaatsen.

Ook samenwerking met polypress.nl is uitstekend, snel en vakkundig en wil altijd even meedenken.