Puttenstraat 5
8281 BP Genemuiden
0642060371

8,9

Tanja Storm beoordeelde op 2019-08-05

Mooie afbeelding, goed verpakt en verstuurd en ontvangen volgens afspraak.

Paul Rila beoordeelde op 2019-07-30

Strak uitgevoerd, snelle bezorging.

I. Planken beoordeelde op 2019-07-29

Prachtige foto’s en zeer snelle levering

J. B beoordeelde op 2019-07-23

Nette snelle levering van deurstickers

Nelly Postma beoordeelde op 2019-07-06

Ondanks dat ik niet handig ben met dit soort klussen, is de poster mooi op de deur gekomen. Helaas wel verkeerd om, maar dat is een detail waar ik niet van opkijk of mij eraan stoor.

Helmy Epskamp beoordeelde op 2019-07-01

Ik heb een schilderijpaneel besteld 150x100 cm.
Binnen 5 werkdagen had ik deze in huis.
Keurig en stevig verpakt.
Hangt inmiddels onder de overkapping en ik ben er super blij mee.

Ron Bal beoordeelde op 2019-06-24

valt niet veel over te zeggen , ik heb gekregen wat ik besteld had, keurig verpakt, op tijd , dus helemaal top!!!

Marian van der Linden beoordeelde op 2019-06-08

Hij past goed.
Boven mijn verwachting.
En hij staat zo gezellig op het balkon.

Cor de Wit beoordeelde op 2019-06-05

Goeie website en voldoende keus en wat heel belangrijk is je de maten van je deursticker aanpassen zodat je deur geheel past, heb opdek deur wat ik bij de anderen niet mogelijk was en je kan de sticker in spiegelbeeld laten maken zodat de scharnierzijde altijd goed zit wat voor een perfect geheel zorgt. Snelle levering goed verpakt zodat je hem altijd heel thuis krijgt. De deur sticker is van zeer goede kwaliteit en mooi gemaakt. De volgende deurstickers bestel ik hier weer

Dick Maaskant beoordeelde op 2019-06-02

Prima aan te brengen....bij foutjes goed los te halen en te herstellen.

Inge Ruijten beoordeelde op 2019-05-08

Het bestellen ging heel vlot en gemakkelijk. De levertijd was een week, dat vond ik erg lang voor een paar spanelastieken. Jammer dat het slordig verpakt was.

KAAAM Kühlkamp beoordeelde op 2019-05-07

Had een gewoon en een gespiegeld besteld. Waren twee gewone en geen gespiegeld. Uiteindelijk wel snelle reactie. Krijg nog gespiegelde opgestuurd. Op dit moment nog niet binnen.

Karin Daams beoordeelde op 2019-05-01

Goed contact en dito levering

K.J. Tuil beoordeelde op 2019-05-01

super ga zo door

Harry Jeltes beoordeelde op 2019-04-21

Ziet er prima uit.

Simone Bakker beoordeelde op 2019-04-17

het is een mooie poster, wel wat meer glans als verwacht maar het is een prima poster. bij feedback werd hier heel goed op gereageerd, staan hier duidelijk open voor.

Marianne Dijkstra beoordeelde op 2019-04-06

Goede kwaliteit, snelle levering

Liesbeth van de Wouw beoordeelde op 2019-03-11

Erg tevreden, mijn tuinposter is zeer mooi geworden en is snel geleverd.

Jans J schuitema beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering en van goede kwaliteit. Zo op de deur geplakt.

Wendy de Heus beoordeelde op 2019-02-17

Ziet er keurig uit. Optijd geleverd.