PowerDeals

PowerDeals

Altijd de beste deal.
De zekerheden van https://power-deals.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het doel van PowerDeals is om de consument het gevoel te geven dat hij/zij waar krijgt voor zijn/haar geld. Dit kan alleen als het aangekochte product de juiste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Wij streven ernaar om de klant altijd dit tevreden gevoel te geven na het bestellen in onze webshop. Hierbij hoort natuurlijk ook een betrouwbare en goed bereikbare klantenservice. Zowel per telefoon als per e-mail zijn wij daarom iedere werkdag van 09:00 tot 19:30 te bereiken met een goed luisterend oor en eerlijk advies.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019