Klompenmakerstraat 135

T Van der Wal beoordeelde op 2019-07-31

Sofie Cosemans beoordeelde op 2019-07-30

Nancy Geerlings beoordeelde op 2019-07-29

Quirina Maas beoordeelde op 2019-07-29

Heel tevreden. Duidelijke communicatie over het plaatsen, gereed maken en versturen van de bestelling. Besteld en de volgende dag in huis.

Miranda Jansen beoordeelde op 2019-07-28

Samantha Hekker beoordeelde op 2019-07-28

snelle levering en een super goed product kortom super tevreden

Rianne Brinkman beoordeelde op 2019-07-28

Marcha beoordeelde op 2019-07-27

Super snelle levering. Perfecte verpakking zonder plastic. Fijn beide maten tegelijk zonder extra kosten. Gemakkelijk inbrengen, maar verwijderen koste iets meer moeite. Ik had de cup iets te ver ingebracht, maar door te persen had ik hem meteen. na een paar x verwijderen ben ik het nu al gewend. Je voelt de cup helemaal niet zitten en geen lekkages. Ik ben geheel tevreden met mijn aankoop.

Marian beoordeelde op 2019-07-26

Trang Chau beoordeelde op 2019-07-22