PresentHouse
PresentHouse is een jonge onderneming waarin we de passie en het plezier waarmee het bedrijf wordt gerund proberen tot uiting te laten komen in de produkten die we aanbieden.
In onze (web)winkel vind je industriele meubelen, en accesoires die met veel liefde zijn geselecteerd bij onze leveranciers uit India De meubelen hebben een authentiek en tijdloos indutrieel design, dat naadloos aansluit bij de moderne woonwens. Dit resulteert in een inspiratievolle mix van vooral metalen en houten meubelen voor een uniek, stoer en bijzonder interieur, vol met karakter.
Voor een impressie van ons aanbod kun je 24 uur per dag terecht in onze webshop www.presenthouse.nl of kom gezellig langs in onze showroom in Aalsmeer. Alwaar we elke vrijdag van 10 tot 17 uur geopend zijn, en waar je de rest van de week op afspraak altijd van harte welkom bent!
De zekerheden van https://www.presenthouse.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016