PrimaVino
Omdat wij onze passie willen delen en merken dat er veel mensen interesse hebben in goede wijn zijn wij PrimaVino begonnen.
Hierdoor hebben wij de mogelijkheid om de beste wijnen in te kopen en nadien aan u te leveren.
Als u op zoek bent naar mooie en betaalbare wijnen bent u bij PrimaVino aan het juist adres!
Onze wijnen komen van kleine wijnboeren die volumes hebben welke niet interessant zijn voor de supermarkten en slijterijketens.
Zoekt u een bijzondere wijn laat het ons weten en wij gaan op zoek voor u.

Uw prima wijnspecialist !

Lidmaatschap per 05-02-2020 stopgezet

9,6

• Will Pelzer
    Geverifieerde klant van PrimaVino

De flessen werden bij de overburen afgeleverd maar er lag geen briefje in mijn brievenbus waar ik ze op kon halen. Kwam er pas achter toen ik een mailtje stuurde naar prima vino.

Antwoord van PrimaVino

Goedenavond Will, onze excuses hiervoor, helaas hebben wij hier geen invloed op omdat onze zendingen door Postnl geleverd worden.
    Hopelijk doet de wijn u goed smaken.
    Met vriendelijke groet, Martijn

• Robert Van Muiden
    Geverifieerde klant van PrimaVino

Kundig en vriendelijk

• Mieke
    Review voor PrimaVino

Mannen met passie voor wijn, dat is wel duidelijk!
    Goed advies en bestelling snel in huis.

• Jerry

Kwaliteitswijn

• Tjerk
    Review voor PrimaVino

De flessen wijn werden netjes op tijd geleverd en de smaak is geweldig. Dit alles tegen een zeer redelijke prijs.

• Ton
    Review voor PrimaVino

Uitstekende wijnen, snelle en persoonlijke levering en deskundige en zeer vriendelijke eigenaars. Je gunt het hen en hun kleinere, eerlijke wijnboeren.

Review voor PrimaVino

Super kwaliteit wijnen, tijdige bezorging en super vriendelijke gasten. Aanrader voor elke wijnliefhebber!

• Tim

Superservice!!

Review voor PrimaVino

Ik heb niets via de webwinkel besteld;)

Review voor PrimaVino

Goede wijn, persoonlijke service en snelle levering. Aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit of speciale wijnen.

• Dirk
    Review voor PrimaVino

Goede wijn tegen een betaalbare prijs en keurig op tijd geleverd; wat wil je nog meer.

• Orlando
    Review voor PrimaVino

Meerdere keren wat besteld. Altijd perfect! :)

• Rene
    Review voor PrimaVino

Snelle aflevering van de wijn👍

• Daphne
    Review voor PrimaVino

Heerlijke wijnen, die je niet zomaar ergens anders vindt.

• Sylvia

Correcte levering,Primavino's🍇👍

• Ilona
    Review voor PrimaVino

Heel tevreden, goede service en snelle levering. De geleverde wijn was heerlijk.

Antwoord van PrimaVino

Bedankt Ilona!