Printal
Is Printal veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 25-06-2020 stopgezet

7,3
Filter 835 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 494 met beschrijving

• Sébastien Deckers
    Review voor Printal

Ik heb eind april 2020 een bestelling geplaatst. Verschillende herinneringen gestuurd, waarbij er slechts 1maal reactie kwam dat de vertraging zal worden onderzocht worden. Nadien geen enkel reactie meer. Op aangetekend schrijven en ingebrekestelling tevens geen reactie... echt pover en tot op heden niets (23/06/2020) niets ontvangen...

• Maartje

De klantenservice is 1grote grap

• Henriëtte
    Review voor Printal

Mails en appjes beantwoorden.

• Cathalijne
    Review voor Printal

Slechte klantenservice. Er wordt niet gereageerd op mailtjes, Whatsappjes of berichten via de messenger. Bestelling van half mei is nog steeds niet binnen. Tof cadeau idee: NOT!

• Saskia
    Review voor Printal

Bestelling na 22 dagen nog steeds niet ontvangen, geen reacties op mailtjes, telefoons, Whatsapp en Messenger berichten. Dit kan niet!!!!!

• Wladimir Schrijver
    Review voor Printal

Wat een slechte klantenservice. Er is iets fout gegaan met het drukken van de foto. Ik vroeg een aantal keren in de email om een oplossing. Tot op heden na twee emails (13 mei en 18 mei) nog steeds geen reply. Jammer!

• Monique
    Review voor Printal

Zeker hele goede service en overal van op de hoogte gehouden.

• Kim
    Review voor Printal

Mijn bestelling van 10 maart is nog steeds niet verzonden (8-10 werkdagen). Na deze week 2 mailadressen van dit bedrijf te hebben gemaild nog steeds geen reactie over mijn order. Naar mijn order en geld kan ik dus wel fluiten.

• Marloes van Dun
    Review voor Printal

Ik kan niet in contact komen met de webwinkel en mijn product is tot op heden niet geleverd. Ik ben blij dat ik nog niet heb betaald. Echt kansloos!

• Esther
    Review voor Printal

Adequaat handelen na zelfgestelde acties. Bruikbaar product leveren.