Printhut
Personalisatie, bedrukking van kledij, fotoproducten, fluohesjes, honden en paardenshop, borduren, graveren, fototaarten

Lidmaatschap per 11-09-2021 stopgezet

9,2
Filter 293 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 152 met beschrijving

• LUCIEN POLLEZ

GOEIE SERVICE

• Chantal Damme
    Geverifieerde klant van Printhut

Pakketten beter in inpakken, sneller reageren op contactformulier. Correct handelen bij klachten. Klanten hun bestelde en BETAALDE producten leveren. Of vergoeden.

• Sarah
    Review voor Printhut

Mijn product dat ik heb ontvangen , komt niet overeen met de afbeelding op de webwinkel.

Antwoord van Printhut

Beste Sarah,

We zijn momenteel in verlof maar ik antwoord je toch nog even snel tussendoor.

Jammer dat je niet ontvangen hebt wat je verwachtte.

Als je een trui met rits wilde, dan had je dat moeten aangeven in het veld "wenst u nog iets mee te delen", zoals vermeld op de website op productniveau. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien. Moest je trui nu niet gepersonaliseerd zijn, had ik deze eventueel nog kunnen laten ruilen maar dit gaat nu helaas niet (meer).

• Jessie
    Review voor Printhut

Pakketje komt aan. Subcopoeder hangt overal! Als je dan vraagt voor retouren is het op de kosten van de klant?! Dit was al geen originele verpakking! Service laat de wensen over!!!

Antwoord van Printhut

Beste Jessie, jammer dat uw verhaal niet correct is. De verpakking was zeker wel origineel alsook de inhoud. Kan ik met zekerheid zeggen want deze heb ik zelf verpakt voor je. Ik heb de foto's bekeken die je me hebt doorgestuurd en niettegenstaande ik betwist dat het zakje 'helemaal' open was (je zag een beetje poeder in de doos) had ik je toch uit geste van klantenservice voorgesteld dat je een nieuw zakje kreeg als je het zogenaamde onbruikbaar subcopoeder zou terug bezorgen. Op dit voorstel wou je niet ingaan dus houdt onze geste ook wel ergens op. Met nog een mailtje naar ons (en geen scheldpartij langs uw kant) waren we zeker tot een mooi compromis gekomen. Groeten, Eva S.

• Paulien De Grauwe
    Geverifieerde klant van Printhut

Zeer goede service, van hulp met het ontwerp tot een kwalitatief product en snelle levering.

• Winny Devos
    Geverifieerde klant van Printhut

Altijd netjes verpakt. En die paardensnoepjes wegen toch wel 8kg.

• Peggy Guisson
    Geverifieerde klant van Printhut

Goed, zeer snelle levering. Maar de maten vallen nogal klein uit. Heb 2x een bestelling moeten doen, das wat jammer.
    Maar wel heel mooi.

• Mario Van der maelen

Heel te tevrede.

• Karine Mangelschots
    Geverifieerde klant van Printhut

Heel tevreden... snelle service en ook met vragen word je snel geholpen .

• Anneke De cock
    Geverifieerde klant van Printhut

Het model is iets te klein

• Anita Alting

Super snelle levering.
    Alles keurig verpakt

• Tobias Kalmann
    Geverifieerde klant van Printhut

Onze pony is dol op de suikervrije paardensnoep.
    Bestelling wordt snel en keurig geleverd.

• Stefanie Van den Bosch
    Geverifieerde klant van Printhut

Er was eerst iets mis gegaan met het pakje onderweg. Ze hebben me hier direct over verwittigd dat er een nieuw aan kwam en met hun excuses heel vriendelijk! Toen ik het fluovestje aan kreeg vond ik het geweldig. Heel mooi met onze hond zijn naam erop en hondepootje het past hem perfect. Dankjewel voor de goede service !

• Inge Dewaele

Heel tevreden

• Sofie Van Damme
    Geverifieerde klant van Printhut

ik heb onlangs een bestelling geplaatst en had mijn bestelling binnen de twee dagen, alles was in orde, ook de kwaliteit was naar wens, zeker aan te raden

• Joyce Mulder
    Geverifieerde klant van Printhut

Snelle levering, mooie kwaliteit!

• x
    Geverifieerde klant van Printhut

Supersnelle en vriendelijke medewerkers!

• Ria Bogaert
    Geverifieerde klant van Printhut

mooie afgewerkte producten en heel zorgvuldig verpakt
    een leuk persoonlijk briefje bij de bestelling
    een aanrader

• vera van dam
    Geverifieerde klant van Printhut

De hesjes waren er veel sneller dan verwacht, goede service.

• Silke Janssens
    Geverifieerde klant van Printhut

snelle service en het eindproduct ziet er goed uit. De verpakking kan beter. Mijn pakje was al open als ik het ophaalde en alles viel op de grond. De bedrukking mocht ook feller in het zwart gedrukt worden.