Prints & Posters

Prints & Posters

Eigentijdse webwinkel met uniek ontworpen
posters voor iedere ruimte in huis.

Lidmaatschap per 23-03-2022 stopgezet

9,5

• Gioia
    Review voor Prints & Posters

Ontzettend slechte ervaring. Mijn vriend en ik hadden een customized Brabant poster besteld. In eerste instantie leek het allemaal prima te zijn. Kreeg vanwege de speciale gele kleur keurig een proefdruk via de e-mail en toen ik deze goedkeurde werd hij pas gedrukt en verzonden. Bij aankomst zag de poster er prima uit.. tot we hem in de gekochte lijst deden. Toen bleek ineens dat de poster een volle maat te klein geleverd was. Wij hadden echt een 50x70 poster besteld, dit stond ook op de factuur. Maar we hebben een veel kleinere poster gekregen. We hadden direct gebeld en te horen gekregen dat het geen probleem was met het verzoek of we wel nog even foto’s met de afmetingen wilden opsturen als check. Dit hebben we gedaan. Inmiddels zijn er behoorlijk wat weken voorbij, hebben we nog 7x geprobeerd het bedrijf te bellen maar krijgen constant geen gehoor en ook de juiste formaat poster is nooit geleverd..
    Een bedrijf die dus niet bepaald d’r afspraken nakomt. En ondertussen zitten wij nog steeds met een te kleine Poster en een probleem wat niet opgelost is. Absurd dat een bedrijf haar eigen fout niet corrigeert en spoedig oplost. En daarna nooit meer wat van zich laat horen. Ik ben zeer zeer ontevreden.

• Filip Van der Meeren
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Mooie poster, goede service. Niets op aan te merken. Bedankt!

• Ellen
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

besteld, persoonlijke mail met het voorstel of het zo akkoord is, en erna supersnel in huis!

• E.S. Scholtens
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Mooi resultaat! Snelle communicatie en levering.

• Rianne Geurts
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Prima levering. Vanwege vakantiedrukte kwam de bevestiging van de verzendig wat te laat, maar verder ben ik heel tevreden.

• Schot
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Heel tevreden! Erg mooie poster die netjes op tijd is geleverd! In verband met de vakantie periode zelfs extra korting gekregen!

• Thomas

Perfect!

• Malou
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Snel geleverd. En ze begrepen wat ik wilde, top!

• E.S. Scholtens
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Een hele mooie poster! Ook het contact met jullie is erg fijn, want de mails worden snel beantwoord.

• Margot S.
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Nav een vraag vrij snel teruggebeld. Ook het bestelde is de volgende dag al ontvangen.

• JB
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Heel tevreden, goede service, snelle reactie en het product snel ontvangen.

• Piet Riemersma
    Geverifieerde klant van Prints & Posters

Een uitstekende ervaring met het bedrijf .Snelle service maar vooral een mooi product met een eigen inbreng mogelijk.Super .Top.

• samentha Zwetsloot

Mooie poster heel tevreden

• Amber Huijnen
    Review voor Prints & Posters

Tevreden. Ook prettig dat er een mail wordt verstuurd met het exemplaar.
    Prijs vond ik fors.

• Mirjam
    Review voor Prints & Posters

Zeer tevreden. De bestelling kwam snel in huis en precies zoals wij afgesproken hadden, nl. met een aanpassing in het formaat waardoor het heel mooi in de lijst die al aanwezig was past.

• Nellie Willems
    Review voor Prints & Posters

Mooie kaarten en een super snelle levering. Ben er erg blij mee. Dank jullie wel.

• Co
    Review voor Prints & Posters

Poster ziet er goed uit. Foutje in procedure op vriendelijke wijze perfect opgelost,

• Jessica Baarslag
    Review voor Prints & Posters

Heel tevreden. Mooie kwaliteit en snel geleverd. Top!

• S. Mink
    Review voor Prints & Posters

Snel en netjes geleverd en goede kwaliteit. Wij zijn er erg blij mee!

• Astrid Temmerman
    Review voor Prints & Posters

De kaartjes zijn mooi op tijd aangekomen en het gepersonaliseerde 'thank you'-kaartje voor de bestelling maakte het helemaal af!! Groetjes, Astrid