Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

👋 Hallo, hier de helden van Promoheld. Goed dat u de tijd neemt om te kijken op onze Webwinkelkeur review pagina. Wij vinden kwaliteit erg belangrijk en staan dan ook al vanaf 2015 achter dit keurmerk. Al vast bedankt als u een review achter laat. We lezen ze allemaal en ze laten ons groeien. Fijne dag nog! 🦸

• Hugo Verweij
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Wederom een perfect staaltje drukwerk voor ons evenement bauhauz in Nijmegen. Team PromoLion u was weer geweldig ;-)

• Midnight City Events
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Met recht "helden service". We werden snel geholpen en hij wist alles. En het is ook heel persoonlijk, gewoon normale mensen die passie hebben voor hun werk. De stickers die we besteld hadden waren snel binnen (sneller dan bij de concurrenten) en zeer mooi. Echt een top drukker!

Antwoord van Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Beste Midnight City, we zijn hier haast aan het blozen op kantoor. Veel succes met het plakken van de ronde stickers en tot de volgende keer.

• Hoe beoordeel je Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.?

• Jolette Slagter
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Snelle en goede service. Kwaliteit drukwerk uitstekend voor een zeer goede prijs!

Hallo Jolette,

Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer :)

Bram Nikkelen

• Een tevreden klant :-) AB
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Klantvriendelijk en snel geholpen, zowel per mail als per telefoon. De service heb ik als professioneel en prettig ervaren. De bestelling (magneetjes) was binnen de afgesproken bezorgtijd binnen en het eindresultaat was goed. Voor herhaling vatbaar.

• Teun Nikkelen
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Super mooi resultaat en vakkundig geholpen door de helden service!

• Profile Car &Tyreservice Gemer
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Mooi ontwerp gemaakt voor ons, goede begeleiding van de geurkeuze van de geurhangers ! Leuke medewerkers die doen wat ze beloven.

Beste Sandra,

Bedankt voor je reactie en we vonden het aan onze kans ook erg leuk om te kunnen helpen! Tot de volgende keer.

Bram Nikkelen

• Sonja
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Voor een jubileumviering van onze vereniging hebben wij bij Promoheld.nl een CD laten maken (oplage 500 stuks). Het resultaat was erg positief. De geluidskwaliteit, de vormgeving en het kleurgebruik zijn uitstekend en daarnaast waren wij ook zeer te spreken over de service. Vragen werden vrijwel direct beantwoord en men probeerde actief mee te denken in het verbeteren van het uiterlijk van de CD. Mochten wij in de toekomst opnieuw een soortgelijke klus hebben dan zullen wij zeker opnieuw een beroep doen op Promoheld.

Antwoord van Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Hallo Sonja, wij vonden het ook erg leuk om met jullie samen te werken. Bedankt voor de positieve feedback.
    Groeten,
    Demi

• m.v.d.steenstraten
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Een prachtige Banner besteld. We hebben een heel goed advies gekregen en binnen 3 dagen was het al geleverd. De foto erop zag er prachtig uit. Hele mooie kleur. Ondanks storm en hagel bleef het doek mooi! Geweldig!

• Hugo Verweij
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Snelle levering, goede kwaliteit en prima support!

• G.J.Alwicher
    Review voor Promoheld.nl | Bedrukte weggevertjes.

Lampjes met opdruk als sleutelhanger, een promotie object die in smaak valt bij ontvangers ervan.