Schoolstraat 3

Nely-Jo Hölscher beoordeelde op 2019-08-10

Rosa Van Raak beoordeelde op 2019-08-10

Dank u wel voor de review. Graag tot ziens

Wendy Donders beoordeelde op 2019-08-10

Goede service , er wordt met je meegedacht en ook naar de mogelijkheden gekeken. Prachtige parelketting.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Fijn dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!

Maikel Boot beoordeelde op 2019-08-10

Margret beoordeelde op 2019-08-04

Bedankt voor de goede service.
Margret

Annelies Muileman beoordeelde op 2019-08-02

Prachtige winkel én webshop. Mooie sieraden en geweldige service!!! Een echte aanrader!! Dankjewel Francis 😃😃

Matthijs Bakx beoordeelde op 2019-07-29

linda Bos beoordeelde op 2019-07-16

Alles verlopen zoals verwacht.

E Meyer beoordeelde op 2019-07-15

Uitstekende service

H Dekkers beoordeelde op 2019-07-14

Tom Arends beoordeelde op 2019-07-11

Ingrid Feiter beoordeelde op 2019-07-09

voor de verjaardag van mijn moeder kocht ik een parelhanger die kleiner bleek dan verwacht Na telefonisch contact was een ruil naar een andere parel snel geregeld zodat ik de parel nog voor de verjaardag binnen had. Ik vind de parel prachtig.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de mooie review en graag tot een volgende keer!

T. Slangen beoordeelde op 2019-07-08

snelle levering. Mooie kwaliteit parel

Monique Koonings beoordeelde op 2019-07-07

Dank u wel voor de review. Graag tot ziens

Celly Oliveira beoordeelde op 2019-07-05

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Graag tot ziens!

Caspar Vermeulen beoordeelde op 2019-07-02

Heel tevreden. Op mijn vraag of mijn bestelling naar Zweden opgestuurd kon worden werd heel goed geantwoord. Vandaag heb ik mijn bestelling opgehaald en ik ben zeer tevreden.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Fijn dat u trevreden bent. Graag tot een volgende keer!

Ton Mulder beoordeelde op 2019-07-02

Tevreden met de uitvoering van de bestelling. Vermelding van de levertijd op de site of bij de bevestiging van de bestelling is gewenst.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. We nemen uw aanbeveling over de levertijden mee. Graag tot een volgende keer!

Guido Lievens beoordeelde op 2019-06-29

Ineke Maandonks beoordeelde op 2019-06-26

Precies volgens afspraak geleverd. Service gegeven om 2 parels opnieuw aan te knopen. Meteen gereageerd toen de post zo het pakketje in de bus gedaan had.

Reactie van Pure & Timeless:
Dank u wel voor de review. Gelukkig zat het pakketje nog wel in de brievenbus. Graag tot een volgende keer!