Grote Houtweg 160
1944HJ Beverwijk

8,7

Jasmina Kooijman beoordeelde op 2019-08-11

Snelle verzending en persoonlijk kaartje bij de bestelling. Erg fijn!

Barbara Rütter beoordeelde op 2019-07-21

Mooie prijzen, snelle bezorging. Erg tevreden!

Bianca Te kamp beoordeelde op 2019-06-20

Netjes verstuurd en nog een kaartje er bij

Hanneke beoordeelde op 2019-06-07

Ruim 2 weken geleden iets besteld en betaald maar nog niks ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Waarschijnlijk failliet maar ook dan kun je minstens even een bericht geven nietwaar? Erg jammer dit!

Rasjel van den Berkhof beoordeelde op 2019-06-06

Verzenden van de bestelling duurt erg lang, heb inmiddels nog steeds niet mijn hele bestelling ontvangen. Er wordt niet gereageerd op de mail.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-02

Een broek en shirt besteld. Bij de levering zat er een briefje in dat de broek niet meer leverbaar was. Ging er vanuit dat het geld van de broek teruggestort zou worden, tot dusver echter niet gebeurd. Ook meerdere malen gebeld, steeds een voicemail. Ingesproken maar geen reactie. Hetzelfde geldt voor berichten via sms en app. Er wordt gewoon niet op gereageerd. Op dit moment zeer ontevreden over deze winkel.

Janieke Rijnders beoordeelde op 2019-05-31

Geen reactie s op mailtjes

Maaike Den Ottelander beoordeelde op 2019-05-31

Na veel bellen en emailen kreeg ik na bijna 3 weken slechts een deel van mijn bestelling. Mijn telefoontjes en emails werden niet beantwoord. Ik mis nog steeds een jurkje, maar krijg op geen enkele manier contact. Dus zeer ontevreden en bestel NOOIT meer wat hier.

Kirsten Goede beoordeelde op 2019-05-19

Heel snel in huis

Monique Schardijn beoordeelde op 2019-05-19

Geen verzendkosten en snel in huis.

Ryanne Nauta beoordeelde op 2019-04-27

Vind niet dat je snel je bestelling krijgt en jammer dat ik zelf moest mailen over een niet geleverde polo en dat er geen briefje bij zat dat hij niet geleverd kon worden ! Wel een leuk kaartje bij de post dat maakte weer wat goed!

Linda Gouwentak beoordeelde op 2019-04-11

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Marjan Bot beoordeelde op 2019-04-04

Goed

Tanja Van der Grond beoordeelde op 2019-03-28

Snelle afhandeling van bestelling. Leuke korting ook. Erg blij mee.

Marlies Storcken beoordeelde op 2019-03-11

Zeer aantrekkelijke prijs en goede kwaliteit.
Alleen brievenbus was erg groot en kon met moeite uit brievenbus worden verwijderd.

Claudia Ifle beoordeelde op 2019-03-07

Leuke bikini, snelle levering!

Stephanie Harmsen-Vromen beoordeelde op 2019-03-03

Ontevreden. Late levering en niet compleet.

Meike Buil beoordeelde op 2019-03-03

De bestelling duurde erg lang. Ruim 3 weken voordat ik de bestelling in huis had. Ik had graag een mailtje gehad dat de bestelling vertraging had. Verder wel heel netjes verpakt en een leuke tas cadeau.

M beoordeelde op 2019-02-26

Mooie website, alle maten van het merk levvšŸ„°
Perfect verpakt verzonden

Martine Visser beoordeelde op 2019-02-23

Snelle keurige levering. Goed verpakt.