Puur Eigenwijs

Puur Eigenwijs

www.puureigenwijs.nl

Jouw online winkel voor kinderkleding! Onze Webshop biedt u keuze uit hippe en eigenwijze kinderkleding voor jongens en meisjes, vanaf maat 86/92 en loopt door tot maat 176. Ieder seizoen breiden wij onze merken uit. Merken die je zoal bij ons kunt vinden zijn Quapi, Mim-Pi, Dutch Dream Denim, Birds by D-rak, Kidz-Art, Skurk, etc.

* Wij verzenden altijd gratis binnen Nederland!
* Snelle levering
* Jij blij? Wij blij!
8,6

• Charlotte Straathof

Super leuke kleding

• Claudia De klein
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Snelle en complete levering en nog een persoonlijk kaartje met kortingscode erbij voor de volgende bestelling. Top!

• Hoe beoordeel je Puur Eigenwijs?

• Mirjam den Besten
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Snelle verzending en mogelijkheid tot achteraf betalen. Leuke kortingen!

• Lotte
    Review voor Puur Eigenwijs

2 broeken gekocht voor mijn zoontje. Ik ontving een totaal andere broek. 4 e-mails zonder reactie. Uiteindelijk via whatsapp reactie en maar geen antwoord. Na week bleek juiste broek niet op voorraad. Ik foutieve broek terug gestuurd en krijg grote mond omdat het wel als brievenbuspakketje zou kunnen worden gestuurd. En dat ze herstelde van operatie. Gooi je winkel dan dicht indien je geen vervanging hebt. Mijn oplossing: verzendkosten terug foutieve broek en geen verzendkosten rekenen voor ene broek. Want ik heb de juiste broek nu bij andere webshop moeten kopen met verzendkosten. Los van extra tijd en irritatie die dit heeft gekost. Onvoorstelbaar deze service en klantgerichtheid

• Lieke Martens
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Na ruim een week iets besteld en betaald te hebben, had ik niets ontvangen.
    Ik kreeg eerst een geautomatiseerd antwoord dat er zo snel mogelijk contact op werd genomen, maar kreeg geen reactie. Toen via facebook geprobeerd contact op te nemen. Daar kreeg ik als reactie dat er een dag later op teruggekomen zou worden. 1 dag later geen reactie, 2 dagen later geen reactie. Toen ik weer iets stuurde, kreeg ik weer een geautomatiseerd bericht dat er zo snel mogelijk contact opgenomen zou worden, maar dit gebeurde weer niet. Pas na een telefoontje werd het echt opgelost. 3 weken na het bestellen van de legging heb ik hem uiteindelijk toch ontvangen met een handgeschreven excuuskaartje erbij. Dat laatste is dan weer wel netjes.

• Jasmina Kooijman
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Snelle verzending en persoonlijk kaartje bij de bestelling. Erg fijn!

• Susanne
    Review voor Puur Eigenwijs

Bestelling gekregen. Zat shirtje bij i.p.v. bestelde rok. Ook klopte maat van andere shirtje niet. Maat in het shirt komt niet overeen met maat op het kaartje. Telefoon word niet opgenomen en app word dagen laten beantwoord met ik neem morgen contact op. Dit gebeurd helaas niet. Jammer!!

• Barbara Rütter
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Mooie prijzen, snelle bezorging. Erg tevreden!

• Bianca Te kamp
    Geverifieerde klant van Puur Eigenwijs

Netjes verstuurd en nog een kaartje er bij

• Hanneke
    Review voor Puur Eigenwijs

Ruim 2 weken geleden iets besteld en betaald maar nog niks ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Waarschijnlijk failliet maar ook dan kun je minstens even een bericht geven nietwaar? Erg jammer dit!