PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

PuurApple.nl - Apple Devices, reparatie's & upgrades

Welkom op de WebWinkelKeur pagina van PuurApple!
Wij van PuurApple willen u graag verder helpen met uw zoektocht naar uw nieuwe Apple product! Bij ons kunt u refurbished Apple producten aanschaffen. Een refurbished MacBook of iPhone (in het Nederlands: ‘gereviseerde’) is een MacBook of iPhone die eerder gebruikt is geweest, maar is schoongemaakt, gerepareerd en waar nodig van nieuwe onderdelen voorzien. Onderdelen die niet meer naar behoren werkten, zijn dan ook vervangen. Daarom ontvangt u ook bij ons garantie op uw Apple producten!

Waarom bij PuurApple?
- Vandaag besteld is dezelfde dag verzonden!
- Standaard 12 maanden garantie op uw Apple apparaat!
- Hardwarematig grondig getest
- Bestellingen afhalen in Lemmer in Friesland.
- Telefonisch ondersteuning
- Inruilen van uw oude (defecte) Apple producten met extra inruilkorting!

De zekerheden van https://puurapple.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018