Qflash

Lidmaatschap per 12-09-2020 stopgezet

9,7

• Simon
    Review voor Qflash

In tegenstelling tot andere beoordelaars heb ik een slechte ervaring met Qflash.
    Via webshop een hotshoe besteld, kreeg i.t.t. tot webshopafbeelding een reeds gebruikte exemplaar, gelet op de overduidelijke gebruiksporen en de niet verzegelde doos toegezonden.
    Bij het testen ging de flitser niet af en flitser en hotshoe kunnen niet van elkaar losgekoppeld worden. Opgegeven verklaring na contact: hotshoe zat in een doos met andere exemplaren en is niet gebruikt, doos kan wel gedeukt zijn. Blijkbaar is zonder controle vooraf de hotshoe verstuurd. Dat het hier een ondeugdelijk product betreft maakt het de heer Kriens niets uit.

Antwoord van Qflash

Hallo
    Ik reageer niet vaak, maar hier wil ik iets aan toevoegen.
    Omdat ik bepaalde artikelen via Ebay of Ali bestel, heb ik de verpakking niet voor het uitzoeken. Deze adapter zat in een heel klein doosje en dit doosje zat weer in een enveloppe. Vandaar het gedeukte doosje.
    Niet gecontroleerd? Meneer heeft een Minolta flitser. Dit is een erg zeldzame flitser en die heb ik niet in huis om deze adapter te controleren.
    Gebruikt / gebruikssporen?
    Ik heb nog nooit een Minolta of Sony flitser gehad, dus gebruikt????

Als laatste. Ik heb een email gestuurd om de adapter te wisselen of de koop ongedaan te maken.
    Maar meneer reageert niet meer.

Ton Kriens

• Patrick Holderbeke - Persagentschap HOL bvba
    Review voor Qflash

Hoedje af voor de service ! Zelfs op zondag kreeg ik een antwoord op mijn mail en werd nadien prima geholpen door Ton. 100% tevreden en een aanrader bij uitstek ! Het ging hier enkel over een flitskabel, dus geen grote bestelling, en toch werd alle moeite gedaan om mij snel en adequaat in te lichten en te helpen.

• Manfred Siebum
    Review voor Qflash

Deep Octa besteld via site. Ging wat fout met internetbankieren (DDos probleem waarschijnlijk). 's-Avonds gemaild en gelijk reactie terug gehad. Twee dagen later (i.p.v. 1 dag) pakketje binnen. Zeer tevreden. Hou deze site in de gaten voor leuke aanbiedingen!

• Jan Brons
    Review voor Qflash

Deze keer vanwege de uitstekende service en prijzen een Diepe uitklapbare Softbox 16spaaks Ø120 cm (Bowens). besteld. Een top produkt voor een normale prijs. metalen ring waar de balijnen in moeten zijn delfde als die van de orginele van De Elinchrom Litemotiv. Het doek is misschien wat kwetsbaarder , maar als je er normaal mee omgaat gaat het denk ik best lang mee. Ik heb er in ieder geval waanzinnige fotos met modellen mee gemaakt. werd in een mooie draagtas geleverd.

• J.G.Brons
    Review voor Qflash

De service is écht top. De producten idem dito. Het is maar afwachten wat je in huis krijg,..
    Maar de bestelde geveerde statieven zijn van zware kwaliteit. écht degelijk. Veel beter dan wat ik nu heb.
    Ook het zwarte achtergrond doek is van goede kwaliteit !!.
    En gelijk de andere dag in huis. Ik ben heel tevreden .En dat alles voor een redelijke prijs.

• Marco
    Review voor Qflash

Snelle, uitstekende, heel betaalbare service.
    Bedankt Qflash !

• Maria
    Review voor Qflash

Goed en duidelijk advies via chat en telefoon. Na vergelijken met andere aanbieders kwam ik uit op deze winkel als meest voordelig en beste aanbod. Daarna ook nog een snelle levering, ik ben dus zeer tevreden.

• Fred Roland , Redlinefotografie Zoetermeer
    Review voor Qflash

Een bedrijf waar je op kan bouwen, In de middag rond 16.00 uur knalde een trafo uit een flitser ...total loss ....,Ton Kriens van Qflash gebeld en de volgende morgen was de nieuwe flitser al weer binnen en we konden gelijk door met de volgende fotoshoot.

Een geweldige samenwerking tussen bedrijven die aan de weg timmeren.

• Peer Maas Fotografie
    Review voor Qflash

Goeie spullen voor een goeie prijs. Snelle levering.

• Joost
    Review voor Qflash

Zeer tevreden over het product en de klanten service!

Persoonlijk contact en de zelfde persoon, dat vind ik persoonlijk erg fijn en niet dat je telkens iemand anders krijgt.

Mijn enige tip is dat het bestellen gebruikers vriendelijker kan met name de verplichte bedrijfnaam, dit kan klanten weg jagen

• chris timmers
    Review voor Qflash

Dank Ton , vooral je service.
    www.christimmersfotografie.nl

• M van Iperen
    Review voor Qflash

Prima! Artikel besteld voor een goede prijs, Eenvoudig orderproces, volgende dag geleverd. Precies zoals het hoort.

• Willy
    Review voor Qflash

Afgelopen week heb ik een 70cm beauty dish en een 70cm grid besteld.
    Toen ik de spullen thuis kreeg zag ik een beschadiging op de grid.
    Ik heb een foto van de beschadiging naar Ton gemailt en hij kwam persoonlijk vanuit Sittard bij mij in Veghel de grid wisselen!
    Kijk, dat is wat je noemt een topservice!
    Ik ben zeer tevreden over Qflash.

• Wirowr
    Review voor Qflash

Heb inmiddels een aantal artikelen bij Qflash gekocht, en ben er zeer tevreden over.
    Mooie producten voor een goede prijs. Snelle levering en een prima service, waarbij je ook snel antwoordt krijgt op je vragen. Zelf bij niet voorradig krijg je een email wanneer weer voorradig.
    Mijn laatste aankoop, een Diepe uitklapbare Softbox 16spaaks Ø90 cm (Bowens) is echt fantastisch en dat voor die prijs. En supersnel geleverd.

• Hans Wirtz
    Review voor Qflash

Qflash is een klantvriendelijke winkel, met een prima service
    Ik heb een complete home studio gekocht, van Visastar 300 watt
    Alles werkt prima ( Draadlos natuurlijk )
    en ik heb ook een paar reportage flitsers ( Shany ) gelijk aan de canon Rx 600
    ook deze werken erg goed, voor binnen en buiten, toppie
    Voor mensen die Qflash nog niet kennen, loop eens spontaan naar binnen
    De Heer Ton Krijns, staat altijd voor een gesprek of advies klaar voor u.

• Raymond
    Review voor Qflash

Het assortiment is duidelijk ingedeeld en ruim. Bij vragen kun je deze stellen d.m.v. een chat, het antwoord volgt snel zelfs in de weekenden.

• Debruyne gery
    Review voor Qflash

Vakkundig en eerlijk advies, zeer goede prijs-kwaliteit, stipt en snel.
    Doet zo verder!

• Jan Vanhaecke
    Review voor Qflash

Goede info voor starters zoals ik (zelfs een mailtje op zondag werd snel beantwoord)
    Niettegenstaande de verre afstand tot West-Vlaanderen verliep ook de levering perfect & op het afgesproken tijdstip.

• Henri
    Review voor Qflash

Wist niet dat er een winkel in de buurt was die dit allemaal had. Een overweldigend aanbod en goede service. Er wordt werkelijk de tijd genomen voor je en geluisterd naar wat je wil en wenst, daarop volgt een uitgebreid advies met voors en tegens. Ik ben echt zeer positief verrast door service, en vakmanschap, en prijs.

• Frits
    Review voor Qflash

Goede service, snel verstuurd naar het goedkoopste tarief.
    super winkel.