RAVE SAFE Hearing Protection

RAVE SAFE Hearing Protection

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele gehoorbescherming die je zelf kan samenstellen.

Bij Rave Safe kies je een oordoppen-Startset die bij jouw budget en wensen past. Binnen de Startset heb je keuze uit verschillende kleuren oordopjes.

Rave Safe is uniek omdat we werken met verwisselbare filters, verschillende maten en kleuren. Zo stel je je Startset helemaal zelf samen.

Alle oordoppen zijn voorzien van garantie. De onderdelen van iedere Startset zijn los bij te bestellen, zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt, mocht je een onderdeel kwijtraken.

Jouw party essentials? Mobiel, pinpas en Rave Safe oordoppen.

Oordoppen, gehoorbescherming, partyplugs

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019