RIJNSE Store

RIJNSE Store

RIJNSE Store is gespecialiseerd in producten om je creatief op weg te helpen. Bijvoorbeeld met zangslangen, muziekpapier en viltstiften.
De zekerheden van https://rijnse.store
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Sinds de Coronacrisis ben ik begonnen met mijn webwinkel RIJNSE Store. Hier verkoop ik van alles om je creatief op weg te helpen. Ik ben zelf zanger en sinds de uitbraak van het virus kon ik geen optredens meer verzorgen. In de tussentijd ben ik mij gaan specialiseren in de verkoop van Zangslangen, slangen voor gebruik bij de bubbel methode LaxVox. Ik heb hier zelf veel aan gehad als zanger en heb een basisinstructie geschreven om andere vocalisten op weg te helpen. Nu blijkt dat de slang daarnaast ook goed helpt ter ontspanning bij revaliderende coronapatiënten met stemklachten. Bij vragen help ik graag en je kunt me altijd mailen!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020