RUST verzwaringsdekens

RUST verzwaringsdekens

RUST is de specialist in verzwaringsdekens. Een RUST verzwaringsdeken helpt om sneller in slaap te vallen, dieper te slapen en beter door te slapen. Je wordt echt uitgerust wakker. Probeer het zelf.

Lidmaatschap per 08-01-2023 stopgezet

8,5
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Martine
    Review voor RUST verzwaringsdekens

Goede service, had even geen reactie gekregen op de mail maar als je ze belt dan reageren ze gelijk :)

• Harm Zwart
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Het is een wonder voor mijn dochter, slaapt eerder in, is beter uitgerust en weer vrolijk.

• Eric Kerkhoven
    Review voor RUST verzwaringsdekens

We hadden nooit eerder een zwaartedeken geprobeerd en de 30-dagen probeer regeling had ons overtuigd om het toch eens te proberen. Vanwege de grote maat hadden we de deken van 11,5kg genomen en hebben (iets later dan beloofd) deze goed ontvangen. Vrij snel kwamen we er al achter dat de deken eigenlijk veel te zwaar is voor ons en vooral mijn vriendin, die last van haar gewrichten kreeg.

Onze poging om beroep te doen op de 30-dagen probeer regeling ging vervolgens als volgt:
    Het contact formulier op de website was niet beschikbaar, de webpagina gaf een soort error-code aan. Daarom hebben we een email gestuurd naar het email adres waarvan de orderbevestiging was gestuurd (contact@verzwaringsdeken.info). Na een paar dagen geen reactie te hebben gehad zocht ik online en vond een ander email adres (contact@meer-rust.nl) echter hebben we hier ook nooit reactie op gekregen.
    Later heb ik nog contact proberen te zoeken via hun Instagram en Facebook pagina en hoewel deze berichten gezien zijn, helaas ook genegeerd.
    Beetje jammer, nu ligt er nog een hele zware deken hier stof te happen.

Vandaar helaas deze review. Hopelijk is dit niet standaard en zijn de techische problemen bij Rust inmiddels verholpen. Mocht er nog contact gezocht worden om dit op te lossen ben ik ook wel bereid om deze review aan te passen.

• Wouter V
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Top, had ik eerder moeten aanschaffen 👍🏻

• Roy Huiskes
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Snelle levering, goede verpakking en een fijn product!

• PJC Planje
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

11,5 kg gewicht bij deken van 2 x 2 is zeker voor rugslapers véél te zwaar en onaangenaam. De service inclusief de correcte afhandeling is perfect. De verpakking van het product in plastic zak ipv doos was minder goed doordat daardoor beschadigingsrisico’s kunnen ontstaan. Ook bij terugzending is zo’n zak lastig.

• Willie Naumann
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Goede service, zoals vermeld op tijd geleverd en in mooie verzorgde verpakking. Deken zijn we nog aan testen maar bevalt tot nu toe goed.

• Sjoukje De boer

Goed,snel en duidelijk.

• Abo Coopman
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Keurige en snelle levering.

• Janny
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Duidelijke site, snelle levering.

• Jeroen
    Review voor RUST verzwaringsdekens

Hoge kwaliteit deken en goede service

• j
    Review voor RUST verzwaringsdekens

goede service, doen wat ze beloven en snelle afhandeling

• Ankie Spanjers
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

snelle levering, ondanks een kleine miscommunicatie.

• Erica Verstegen
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Goede kwaliteit en doordat hij ruim is voelt het als een warme deken.
    Ik heb er pas 1 nacht onder geslapen dus heb nog niet goed kunnen ervaren wat het op langere termijn doet.

• Hennie Vuurst
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Deze deken heeft mij echt rust gebracht.
    Ik droomde veel, nu niet meer! Echt een aanrader.
    Word fit wakker, en slaap heerlijk.
    Even wennen, maar daarna zzzzzz zzzzzz

• Loes Teunissen
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Heldere communicatie, snelle levering, goede informatie op de website.

• Bram Janssens
    Geverifieerde klant van RUST verzwaringsdekens

Goede service, vrijblijvend uitproberen en scherp geprijsd!

• J van der Weide

• S. Loeven
    Review voor RUST verzwaringsdekens

Fijn en prettig telefonisch contact gehad. Komt gemaakte afspraken na. Zeer snelle levering.

• Jacqueline Kostermans
    Review voor RUST verzwaringsdekens

snel en een goed product dat bijdraagt aan mijn nachtrust