Raamdecoland.nl

Raamdecoland.nl

Online zeer voordelig raamdecoratie bestellen. Gratis verzending van alle producten!
9,0
Filter 303 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 295 met beschrijving

• Edy
    Review voor Raamdecoland.nl

Heel fijn dat het mogelijk is om gordijnen op maat te bestellen. Goede kwaliteit, duidelijke meetinstructie en makkelijk te bevestigen. Maar ik ben vooral heel tevreden over de klantenservice. Ze reageren snel en zijn heel behulpzaam. Echt top!

• Saskia
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Kwaliteit volgens verwachting en snelle levering.

• Hoe beoordeel je Raamdecoland.nl?

• Christel Boeye
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Mijn product : staaltjes voor verduisteringsgordijn is nooit aangekomen. Mini rol gordijn is matig van kwaliteit. Ik verkies een standaard van metalen beugels en kettingbediening voor rolgordijnen. Zoals ik al eerder ontving bij raamdeco.

• Gijsbert
    Review voor Raamdecoland.nl

Zeer prettig contact met klantenservice bij vragen vooraf aan het bestellen. Er werd zelfs een onderdeel kostenloos op zicht verzonden om zeker te zijn dat ik het juiste product bestelde. Zeer tevreden over deze handelswijze!

• Cecilia Timmermans
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Correcte afhandeling. Mooie uitstraling van het rolgordijn.

• Monique
    Review voor Raamdecoland.nl

Wij hebben hier een poosje terug onze jaloezieën gekocht voor draai kiep ramen. Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit van het product en de service! Ze denken goed met je mee en het hangt zo!

• Miranda van der Veen
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Weer reuze goed geholpen door Wessel! Inmiddels alle ramen voorzien van een bevestiging voor de rolgordijnen en we slapen allemaal weer lekker in een donkere kamer.

• Louise Mertens
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

geen enkel antwoord/feedback / communicatie na klacht (gordijn na 2x gebruik al volledig stuk) per mail en 2x per telefoon. Alsook waren er al problemen bij verzendtijd deze was veel langer dan gecommuniceerd.

• Arend van der Voort
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Snelle levering. Over klantenservice en nazorg en garantie kan ik voor deze bestelling niet oordelen. Bij een eerdere bestelling was de klantenservice prima.

• Bianca Fokkens

Kwaliteit goed

• Errol Franchimont

Snelle service

• R
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Product niet geleverd, er wordt niet gereageerd op mail of contact formulier.

• C. Van der ploeg
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Goede service, fijn contact gehad en zeer goed geholpen!

• Gj de bruin
    Review voor Raamdecoland.nl

Geweldige service snel en mooie kwaliteit

• A Mosmuller
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Prijs goed, materiaal goed en vlot geleverd

• Inge
    Review voor Raamdecoland.nl

We hadden een bestelling geplaatst voor de gehele woning, duurde wat langer (mede door corona vermoeddelijk), maar alles werd keurig geleverd, alles klopte en was eenvoudig te monteren.

• Rieny van den Biggelaar
    Review voor Raamdecoland.nl

Kundige mensen op klantenservice neerzetten. Emails van klant goed lezen en duidelijk beantwoorden op de vragen die gesteld worden. Foute informatie wordt mbt technische vragen, gegeven en lange onduidelijke levertijden als de besteling eenmaal gedaan is. Tegemoetkoming van 5% werd toegezegd en een tegoedbon bij volgende order of voor bekende werd beloofd voor alle problemen die er waren geweest, maar pas na weken mailen, werd het bedrag schoorvoetend overgemaakt. Zeer onduidelijke handleiding en zelfs de videoinstuctie op website klopt totaal niet voor de plisse gordijnen. Hele andere montage manier, wat nergens te vinden is op de site op bij de order. Zelfs de eigen medewerkers snappen er niets van. De tegoedbon die ga ik niet gebruiken of weggeven, want bij dit bedrijf zal ik nooit meer wat bestellen of adviseren aan anderen.

• Miranda
    Review voor Raamdecoland.nl

Omdat ik er niet uit kon komen op de site heb ik telefonisch contact opgenomen, ik werd hier zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd met mij meegedacht. Zo zijn we samen tot een goed passende oplossing gekomen.
    De bestelling had ik de volgende dag al in huis! Nu nogmaals een bestelling geplaatst en weer zeer vriendelijk geholpen.

• Birgit Slegers

Goeie service

• Lyda Peek
    Geverifieerde klant van Raamdecoland.nl

Snelle levering en heel goede service