Radiatorprijsvechter.nl

Radiatorprijsvechter.nl

Bent u op zoek naar kwalitatief hoogstaande en goedkope radiatoren? Bij Radiatorprijsvechter.nl slaagt u gegarandeerd!
Onze naam zegt het al, wij zijn dé specialist in goedkope radiatoren en aansluitmateriaal en combineren dit met een uitstekende service en tien jaar fabrieksgarantie.

Lidmaatschap per 27-01-2022 stopgezet

• Michelle
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Zeer goede service, bij problemen was er een perfecte opvolging.

• Reint poort
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Uw levering en website perfect. De bezorgdienst deed nogal moeilijk om uw product even in de hal te zetten.

Geachte Reint Poort,

Zeer bedankt voor uw beoordeling, wij zijn blij met wat u ons heeft aangegeven.
    Natuurlijk is het vervelend als u graag de producten binnen in de hal wilt hebben, en onze chauffeur dit liever niet doet. Echter heeft dit te maken met o.a. de tijdsplanning en verzekering. Daarom hebben wij het ook opgenomen in de algemene voorwaarden.
    In elk geval ons excuus voor het gevoel wat u heeft gekregen bij levering.
    Graag laten wij u toch nog even zien wat wij in onze voorwaarden hebben staan over bezorging.

Artikel 16 A – Aanvullende voorwaarden betreffende levering: De goederen worden, indien mogelijk, voor de deur afgeleverd (voor hoogbouw geldt de centrale toegang/portiek). Indien het niet mogelijk is om voor de deur af te leveren zal de bestelling zo dicht mogelijk bij het afleveradres worden bezorgd.

Wij hopen dat u begrip heeft voor onze wijze van bezorgen, en dat wij u verder in elk geval een prettig gevoel hebben gegeven bij het bestellen van producten via onze website.

• Vincent Demmink
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Prima telefonische service, snelle levering vriendelijke bezorgdienst (klep was stuk, moest meehelpen sjouwen, wat natuurlijk goed voor mijn conditie was....)

Geachte heer Demmink,
    Zeer bedankt voor uw mooie en goede review.
    Wij hebben iid zoiets vernomen dat u mee heeft geholpen met het dragen, en natuurlijk heeft de chauffeur dit ook zeker weten te waarderen.
    Goed ook om te horen dat wij bijdragen aan het verbeteren van uw conditie :)

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit graag van u.
    Wij hopen dat wij u als tevreden klant vaker mogen begroeten als u iets op het gebied van verwarming nodig heeft of onze adviezen wenst.

• Antoinette de Jong
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Klantvriendelijke website, goede prijzen en supersnelle levering 👍

Beste Antoinette,
    Bedankt voor deze mooie review, het doet ons goed dat je tevreden bent, en ons deze mooie beoordeling geeft.

• AA Schillemans
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

levering compleet alleen dag later als gevraagd

Geachte AA Schillemans,

U heeft helemaal gelijk, het bleek niet met transport te zijn meegegaan, en is vervolgens z.s.m. alsnog toegestuurd. (Heimeier Multilux H-blok haaks) Ons excuus voor het ongemak. Wij hadden u hier van op de hoogte moeten brengen.
    Wel kunnen wij dankzij uw review ook hier zaken verbeteren binnen onze organisatie.
    Hartelijk dank voor uw review, en het vertrouwen in onze webwinkel.

Vriendelijke groet,

• Linda Lammerts
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Wij hadden nieuwe radiatoren voor de woonkamer nodig, en kwamen op de site van radiatorprijsvechter, de site is overzichtelijk, en de prijzen zijn goed.
    De levering was de volgende dag al, en en alles was precies zoals omschreven.
    Toen wij nog een vraag hadden over de wijze van aansluiten, werden we ook prima geholpen.

Beste Linda,
    Mooi om te lezen dat u een goede ervaring met ons hebt gehad, wij hopen dat de radiatoren inmiddels zijn aangesloten, en mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen, dan vernemen wij dat natuurlijk graag van u.

• Otten
    Review voor Radiatorprijsvechter.nl

Heel tevreden, had een radiator voor de badkamer nodig, en had deze de volgende dag in huis. Ook de aansluitspullen waren dik in orde, en de radiator hangt erg mooi in de badkamer en doet het uitstekend

Beste Otten,
    Goed om te horen dat u tevreden bent, en nog mooier om te lezen dat het goed staat en uitstekend werkt. Mocht u ons weer nodig hebben, dan staan wij graag voor u klaar.