Rave Safe Festival Oordopjes

Rave Safe Festival Oordopjes

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele festival oordoppen.

Bij Rave Safe kies je een oordoppen-Startset specifiek voor festivals, concerten, uitgaan & muziek.

Alle oordoppen zijn voorzien van twee jaar garantie. De onderdelen van iedere Startset zijn los bij te bestellen, zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt, mocht je een onderdeel kwijtraken.

Jouw party essentials? Mobiel, pinpas en Rave Safe oordoppen.
Oordopjes voor festivals, Oordopjes voor concerten, Oordopjes voor uitgaan
9,0
Filter 138 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 99 met beschrijving

• Yvonne Bruininx
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Mooi hoesje. Gemakkelijk voor in handtas. Ik heb een vrij smalle gehoorgang maar oortjes passen en sluiten goed af.

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Yvonne! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Pit Grimm
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Heb 10 dagen gewacht voordat ze bezorgd waren, achteraf lijkt het erop dat het aan postNL lag.
    Voor de rest ziet het product er prima uit

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Hallo Pit, bedankt voor je toelichting. Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Hoe beoordeel je Rave Safe Festival Oordopjes?

• Bart van der Togt
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Verpakking leek echt een beetje cheap. Terwijl m'n ma een heel exclusief doosje kreeg. Verzend tijd duurde ook langer dan beloofd, helaas daardoor niet kunnen gebruiken voor een feestje.

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Hi Bart, het klopt dat we onze verpakking hebben aangepast. Daardoor hebben we onze producten goedkoper kunnen aanbieden en kunnen we je voorzien van Track & Trace. We hopen op je begrip. Mocht je de oordoppen willen retourneren omdat je ze te laat hebt ontvangen, dan kan dat kosteloos. Neem dan even contact met ons op. Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Simon
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

De geluidskwaliteit is top en je merkt op een gegeven moment niet meer dat je ze in hebt. Ik merkte pas echt hoe tevreden ik ermee was toen ik ze vergeten was mee te nemen en zonder op een festival liep.

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Simon! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Ena
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Besteld ‘s avonds laat op woensdag, vrijdags al in huis. Gelijk oordopjes in gehad diezelfde zaterdag en ze zijn top. Ik heb heel kleine oren/gehoorgangen en gemiddelde oordoppen doen pijn of vallen eruit. Deze, kleinste maat, zitten eindelijk goed. Geen pijn, vallen er niet uit en oordoppen zijn nauwelijks zichtbaar. Heel fijn dat er een lipje aanzit om ze er na afloop uit te halen. Tijdens het festival dempen ze het geluid, muziek is echter goed en mooi te horen. Is wel even wennen met praten, maar zonder oordoppen is een gesprek helemaal niet te volgen. Al met al: top!

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Ena! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Elianne Willemsen
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Ik had de oordopjes iets meer dan een week voordat het festival was besteld. Helaas kwamen ze pas binnen toen het festival al begonnen was. Ik heb ze hierdoor niet meer gebruikt. Daarbij had ik bij mijn bestelling een extra filter tool gedaan, maar heb deze niet binnen gehad.

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Hi Elianne, we hebben per e-mail contact met je gezocht en hopen dat we het zo goed hebben kunnen oplossen. Laat het weten als we nog iets voor je kunnen doen.

• Renée
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Goede service, snel geleverd. Hele fijne oordoppen, dempen geluid voldoende en door de verschillende groottes altijd de perfecte pasvorm

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Renée! Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• Lotte Erkelens

8 dagen

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Lotte! Het spijt ons als je hierdoor je oordoppen te laat hebt ontvangen. Neem even contact op via info@ravesafe.nl als je ze kosteloos wilt retourneren.

• Gino Talamini
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

De dopjes zitten goed maar het is voor mij wat lastig om te bepalen welke maat het beste is voor mij. Het blijft een beetje proppen. Ze dempen het geluid prima. Tijdens het bestellen kon in niet kiezen welk filter ik wilde. Achteraf had ik wellicht iets minder demping gewild. Ze zitten in een mooi stevig kokertje en je krijgt verschillende maten erbij en dat vind ik erg prettig.

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Gino! Neem alsjeblieft even contact op via info@ravesafe.nl om te kijken of we iets kunnen doen aan een andere maat oordop en/of filter voor de demping. Veel veilige festivals toegewenst ;-)

• jeroen mulders
    Geverifieerde klant van Rave Safe Festival Oordopjes

Oordopjes zijn top, verzendtijd is wat minder

Antwoord van Rave Safe Festival Oordopjes

Bedankt voor je review, Jeroen! Veel veilige festivals toegewenst ;-)