RAVE SAFE® Hearing Protection

RAVE SAFE® Hearing Protection

Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele gehoorbescherming die je zelf kan samenstellen.

Bij Rave Safe kies je een oordoppen-Startset die bij jouw budget en wensen past. Binnen de Startset heb je keuze uit verschillende kleuren oordopjes.

Rave Safe is uniek omdat we werken met verwisselbare filters, verschillende maten en kleuren. Zo stel je je Startset helemaal zelf samen.

Alle oordoppen zijn voorzien van garantie. De onderdelen van iedere Startset zijn los bij te bestellen, zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt, mocht je een onderdeel kwijtraken.

Jouw party essentials? Mobiel, pinpas en Rave Safe oordoppen.
Oordoppen, Gehoorbescherming, Partyplugs
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 79 met beschrijving

• Tim Beens
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Niet duur en goede kwaliteit

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review, Tim! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Tamar Rekelhof
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Snelle levering, mooi verpakt.

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review, Tamar! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Hoe beoordeel je RAVE SAFE® Hearing Protection?

• Vinada van Boven
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review, Vinada! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• N. van der Velde
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Mooi en degelijk product. Was even zoeken naar de juiste maat en jammer dat je daardoor drie maten niet gebruikt. Wel erg mooi verpakt.

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Mireille Van Weerden

Snelle verzending

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review, Mireille! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Jos
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

De service en nazorg is heel goed. Alleen valt mij het geluid wat tegen. Er komt, voor mij, te weinig hoog en midden door

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Hi Jos, bedankt voor je review. We hebben goed contact gehad over je ervaringen en voor je gedaan wat we konden. Jammer dat de demping niet 100% aansluit op je wensen.

Met de filters proberen we een balans te vinden tussen natuurlijke demping en het waarborgen van de veiligheid van je gehoor. Ik hoop op je begrip daarvoor en wens je nog veel veilige feestjes toe :)

• Joost Lievense
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Uitstekend product en goede klantenservice!

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Hi Joost, dankjewel voor je review! Jammer dat je bestelling later aan is gekomen dan gepland. Hoop dat onze communicatie rondom je bestelling voldoende is geweest. Veel veilige feestjes toegewenst :)

• Mick
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Door de feestdagen m’n oordoppen iets later in huis, maar dat werd vooraf gecommuniceerd. Erg blij met deze service.

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Hi Mick, goed om te lezen dat je blij bent met de onze service! Rond de feestdagen blijven sommige pakketjes inderdaad iets langer bij PostNL liggen dan normaal. Veel veilige feestjes toegewenst ;)

• Gill Violenus
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

Goede service, duidelijke uitleg, verbaal en schrift,

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Hi Gill, dankjewel voor je beoordeling! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Anne Doeke Kooistra
    Geverifieerde klant van RAVE SAFE® Hearing Protection

De kwaliteit van de oordoppen zijn geweldig, ik kan het iedereen aanraden. Naast dat de producten van hoge kwaliteit zijn was het pakketje de volgende dag in huis en was alles goed geregeld.

Antwoord van RAVE SAFE® Hearing Protection

Bedankt voor je review, Anne Doeke! Wordt gewaardeerd. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent (we doen ons best, haha!). Veel veilige feestjes toegewenst ;-)