Ravesafe.nl
Onze missie & ons doel is om bij te dragen aan de gezondheid van mensen en te werken aan een gehoorschade-vrije toekomst door universele gehoorbescherming die je zelf kan samenstellen.

Bij Rave Safe kies je een oordoppen-Startset die bij jouw budget en wensen past. Binnen de Startset heb je keuze uit verschillende kleuren oordopjes.

Rave Safe is uniek omdat we werken met verwisselbare filters, verschillende maten en kleuren. Zo stel je je Startset helemaal zelf samen.

Alle oordoppen zijn voorzien van garantie. De onderdelen van iedere Startset zijn los bij te bestellen, zo betaal je alleen voor wat je echt nodig hebt, mocht je een onderdeel kwijtraken.

Jouw party essentials? Mobiel, pinpas en Rave Safe oordoppen.
Oordoppen, Gehoorbescherming, Partyplugs
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• N. van der Velde
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

Mooi en degelijk product. Was even zoeken naar de juiste maat en jammer dat je daardoor drie maten niet gebruikt. Wel erg mooi verpakt.

• Mireille Van Weerden

Snelle verzending

• Hoe beoordeel je Ravesafe.nl?

• Jos
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

De service en nazorg is heel goed. Alleen valt mij het geluid wat tegen. Er komt, voor mij, te weinig hoog en midden door

Antwoord van Ravesafe.nl

Hi Jos, bedankt voor je review. We hebben goed contact gehad over je ervaringen en voor je gedaan wat we konden. Jammer dat de demping niet 100% aansluit op je wensen.

Met de filters proberen we een balans te vinden tussen natuurlijke demping en het waarborgen van de veiligheid van je gehoor. Ik hoop op je begrip daarvoor en wens je nog veel veilige feestjes toe :)

• Joost Lievense
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

Uitstekend product en goede klantenservice!

Antwoord van Ravesafe.nl

Hi Joost, dankjewel voor je review! Jammer dat je bestelling later aan is gekomen dan gepland. Hoop dat onze communicatie rondom je bestelling voldoende is geweest. Veel veilige feestjes toegewenst :)

• Mick
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

Door de feestdagen m’n oordoppen iets later in huis, maar dat werd vooraf gecommuniceerd. Erg blij met deze service.

Antwoord van Ravesafe.nl

Hi Mick, goed om te lezen dat je blij bent met de onze service! Rond de feestdagen blijven sommige pakketjes inderdaad iets langer bij PostNL liggen dan normaal. Veel veilige feestjes toegewenst ;)

• Gill Violenus
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

Goede service, duidelijke uitleg, verbaal en schrift,

Antwoord van Ravesafe.nl

Hi Gill, dankjewel voor je beoordeling! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Anne Doeke Kooistra
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

De kwaliteit van de oordoppen zijn geweldig, ik kan het iedereen aanraden. Naast dat de producten van hoge kwaliteit zijn was het pakketje de volgende dag in huis en was alles goed geregeld.

Antwoord van Ravesafe.nl

Bedankt voor je review, Anne Doeke! Wordt gewaardeerd. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent (we doen ons best, haha!). Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Bo B.
    Review voor Ravesafe.nl

Ik hou echt van de Startset. Nu heb ik verschillende maten oordoppen en filters waarmee ik kan variëren tussen indoor en outdoor festivals. De oordoppen zitten goed, maar ik moest er wel even aan wennen. Over het algemeen ben ik blij dat ik ze gekocht heb en mijn gehoor voortaan kan beschermen.

• Youri van Zon

Ik ben super tevreden!
    Oordoppen besteld en ze zouden optijd binnen komen maar er lag een briefje van post niet “we hebben u gemist”. Een dag voor het festival...
    Contact opgenomen en tot de oplossing gekomen om op het festival te meeten met elkaar en kreeg ik een (nood) setje oordoppen om de dag door te komen

Super Service!

Antwoord van Ravesafe.nl

Hé Youri, bedankt voor je review! Fijn dat we het op deze manier op hebben kunnen lossen. Tot volgend jaar op IMPACT Festival en veel veilige feestjes toegewenst ;-)

• Marlinde Visser
    Geverifieerde klant van Ravesafe.nl

Ik heb kleine oren, dus het was moeilijk om de juiste oordoppen te vinden. Op advies van de klantenservice een keuze gemaakt, en het is gelukt. Bedankt voor de service!

Antwoord van Ravesafe.nl

Bedankt voor je review, Marlinde! Goed om te lezen dat je met onze oordoppen de juiste maat voor je gehoorgang hebt kunnen vinden. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)