Reconnect-Smartphones

Reconnect-Smartphones

Bij Reconnect-Smartphones ben je aan het juiste adres voor high end used Samsung smartphones. Onze smartphones komen vanuit opkoopprogramma's en zijn uitgebreid getest. Alle toestellen worden geleverd met 12 maanden garantie.

• elbertus Curvers
    Geverifieerde klant van Reconnect-Smartphones

goed product/niet te duur /snelle levering.

• Johan de Maaier
    Geverifieerde klant van Reconnect-Smartphones

Goed product; "als nieuw" is dat ook echt. Compleet en netjes verpakt. En goede bezorging.

• Hoe beoordeel je Reconnect-Smartphones?

• W E
    Review voor Reconnect-Smartphones

Goede kwaliteit met zorg geleverd en heel vriendelijk personeel, ze geven snel antwoord

• Chris De Vries
    Geverifieerde klant van Reconnect-Smartphones

Zeer snelle levering. De smartphone ziet er prima uit.

• Jennie Damming

Snelle en correcte levering

• Vincent
    Review voor Reconnect-Smartphones

Besteld, betaald, levering en communicatie hierover bleven uit. Na een paar pogingen van mijn kant nam ook de frustratie en teleurstelling toe...
    Op het punt van annuleren gestaan...
    Gelukkig is er op tijd telefonisch contact geweest en heeft Nextmobile een prima alternatieve telefoon geboden en conform afspraak afgeleverd. De herstelactie vond ik adequaat en correct, vandaar een 'goed'.

• Folkert
    Review voor Reconnect-Smartphones

Zeer snelle levering. En het toestel zag er echt zo goed als nieuw uit. Top!

• Jacqueline de Kruijf
    Review voor Reconnect-Smartphones

Mooie en goede prijs/kwaliteit verhouding en ontzettend vriendelijk personeel 👍

• Erwin
    Review voor Reconnect-Smartphones

Mijn keuze om een zakelijke telefoon aan te schaffen was erg lastig. De heren van Next Mobile hebben gevraagd wat mijn behoeften waren en mij daarin geadviseerd om een weloverwogen keuze te maken. Een snelle levering maakt het plaatje compleet. Merci beaucoup heren!

• Marit
    Review voor Reconnect-Smartphones

Bedankt voor de snelle levering en de service! Jullie zijn top.