RecordNow.NL

Lidmaatschap per 01-04-2022 stopgezet

9,5

• Tjeerd Engel
    Geverifieerde klant van RecordNow.NL

Goederen snel ontvangen. Prima webshop!

• marc Hochschild
    Geverifieerde klant van RecordNow.NL

Goed contact. Bestelling was snel en netjes verpakt. 2e bestelling nog niet mogen ontvangen.., maar wel hele open en duidelijke communicatie er over. Perfect zelfs..

• richard wolters
    Geverifieerde klant van RecordNow.NL

Snel in huis. Goede afhandeling.

• HB
    Review voor RecordNow.NL

Snelle levering, prima communicatie, echt een aanrader!

• Arno
    Review voor RecordNow.NL

Ouderwetse service via een nieuw medium.
    Top service!!

• Moni
    Review voor RecordNow.NL

Ik vroeg of ik Isaw Edge gelijk met de laatse update kon krijgen. Dat werd geregeld dus toen ik hem ontving was hij gebruiksklaar. Hoewel gewaarschuwd was dat het een dag vertraging kon kosten was het toch de volgende dag geleverd. Top!

• Wiebe
    Review voor RecordNow.NL

Top service! Had rare digitale strepen in mijn opnames.(isaw edge)
    Waarschijnlijk productie foutje. Kon mijn camera zo omruilen voor een
    nieuwe.(aanschafdatum okt 2015) Bedankt Alex!

• Joost
    Review voor RecordNow.NL

Erg tevreden met de levering en de hulp. Mijn bestelling kwam na 2 dagen binnen in plaats van de volgende dag. Dit had te maken met het SD kaartje dat net uitverkocht was op mijn moment van bestellen. Dit werd opgelost door een beter en duurder SD kaartje te leveren. Perfect ! Vervolgens wilde ik mijn camera voorzien van de nieuwste firmware maar dit wilde maar niet starten. Na zelf wat troubleshooting te hebben gedaan toch maar de telefoon gepakt. Alex heeft perfect meegedacht en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat de clustergrootte op een 64GB MicroSD te groot is voor de ISAW om de update te starten. Direct een tip voor mensen die een ISAW Edge gaan aanschaffen en willen updaten. Ik kan Recordnow bij iedereen aanbevelen !

• Gert-Jan
    Review voor RecordNow.NL

Dit is 1 van de weinige webshops waar wordt gehandeld vanuit passie. De eigenaar is de gehele dag te bereiken en heeft mij ontzettend goed geholpen. Achteraf heeft hij de Nederlandse handleiding nog even opgestuurd waardoor ik meteen kon beginnen met spelen met mijn nieuwe ISAW Edge! :)

• Dick
    Review voor RecordNow.NL

Alex, de eigenaar is een betrouwbare man, mijn waterdichte behuizing van mijn isaw extreme was defect binnen garantie termijn, het heeft even geduurt omdat deze niet op voorraad was maar eenmaal leverbaar heeft Alex hem zelfs naar veerterminal naar Vlieland gebracht, toen ik enkele dagen naar Vlieland ging, super service.

• Jeroen Bouwer
    Review voor RecordNow.NL

Uitstekend! Alles compleet en snelle levering!

• Leander
    Review voor RecordNow.NL

Goede prijs, snelle levering en gratis geheugenkaart. Helemaal top!

• Timo
    Review voor RecordNow.NL

Recentelijk bij RecordNow een artikel besteld en uiterst tevreden. Ik had van tevoren een vraag over het betreffende artikel en hier dan ook een mail over gestuurd. Nog geen kwartier later had ik al een uitgebreid antwoord op de vraag. Uiteindelijk het artikel besteld om kwart voor 6 en het artikel was de volgende dag gewoon in huis. De doos en de opvulling in de doos was degelijk en goed. Nadat ik het artikel besteld had, heb ik nog een extra e-mail gekregen met een persoonlijke bevestiging en de opmerking dat als ik nog vragen had dat ik deze altijd via e-mail of de website kon stellen. Kortom perfecte service en zeker een aanrader!

• sven
    Review voor RecordNow.NL

Zeer goede ervaring. Perfecte afhandeling en zeer goede communicatie! Een tervreden klant!!

• RVS

Top

• Bart
    Review voor RecordNow.NL

Goed geadviseerd, en snel geleverd. Hier bestel ik zeker weer!