ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

ReflectiveSport - led vesten - hardloopverlichting

dé webshop voor ledvesten, ledarmbanden, led hesjes, led reflectie vestjes. Persoonlijk en professioneel geholpen door Vincent de Jong
De zekerheden van https://www.reflectivesport.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Mijn naam is Vincent de Jong en ik ben eigenaar van ReflectiveSport.nl en ik was ook een hardloper die er zonder verlichting op uit trok. Al jaren ben ik op zoek naar hardloopverlichting die kwalitatief goed is, comfortabel én betaalbaar is. Ik verander ontwerpen van bestaande modellen en breng verbeteringen aan. Ik ben op de goede weg en kan inmiddels diverse zéér hoogwaardig producten aanbieden in mijn webshops. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Dat zie je terug in de beoordelingen die ik ontvang. Ik wens alle sporters veel veilige uren in het donker door. Sportieve groet, Vincent de Jong

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015