Reliving the Past

Reliving the Past

Voor de meest unieke, authentieke landelijke kleinmeubels en woonaccessoires bent u bij ons aan het juiste adres. Elk item dat wij in ons assortiment hebben is met zorg en passie geselecteerd om uw interieur net dat beetje extra te geven. Onze stijl is stoer, sober, landelijk wonen met hier en daar een vleugje brocante ♡

Volg ons ook op Social Media om op de hoogte te blijven van onze nieuwste producten, ideeën, aanbiedingen en acties.

Heeft u vragen of wilt u advies over welke items het beste bij u(w interieur) passen? Neem gerust contact met ons op. Wij zijn het beste bereikbaar per e-mail (info@relivingthepast.nl) en helpen u graag!

Liefs, Nikki Brooijmans-Culley

Reliving the Past - Een passie voor wonen! ♡