Renske Creatief

Garen / katoen / wol
Handgemaakte kraamcadeaus
Kindercadeaus van stof
Kinder anzichtkaarten van Vlinder Ontwerp

Alle artikelen zijn gemaakt in mijn eigen atelier.
Zie je iets op mijn site of heb je zelf iets in gedachte maar kun je het niet maken? Geen probleem, ik maak graag iets in opdracht voor je! Schroom dus niet maar mail me: inforenskecreatief@gmail.com

Voor de artikelen die standaard in de webshop staan geldt, dat we versturen binnen een 1-2 werkdagen na ontvangst betaling.
De stoffen artikelen die op bestelling gemaakt worden, geldt een levertijd van 3-7 werkdagen.

De verzendkosten en verpakkingskosten worden berekend aan de hand van de Post NL brievenbus tarieven. De berekening gaat automatisch.
Het maximum aan verzendkosten voor Nederland is 6,-. dit geld voor zowel brievenbuspost (postNL) als pakketpost.

Alle brievenbus artikelen worden met Post-NL verstuurd.
De bestelling kan opgehaald worden in Doesburg. Dan gelden er uiteraard geen verzendkosten en kan je dan contant betalen, maak hiervoor wel even een afspraak.
Haken, Breien, Handgemaakte caaeaus
De zekerheden van https://www.renskecreatief.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015