Repair Supply

Repair Supply

Repair Supply maakt het mogelijk om op een zeer eenvoudige manier de reparatie van je telefoon of tablet zelfstandig uit te voeren. Het bedrijf bestaat sinds 2015 en behoort ondertussen tot één van de grootste reparatie webwinkels van Nederland. Met iedere maand een stijgend aantal bezoekers op de website en veel tevreden klanten zijn wij als team zeer trots op ons bedrijf.

Wat Repair Supply uniek maakt is dat wij niet alleen verschillende onderdelen leveren om de reparatie van je toestel zelf uit te voeren, wij bieden ook de services die jou al het werk uit handen neemt. Wij verzorgen dan de snelle reparatie van je toestel en laten deze weer als nieuw bij je terugkomen.

Lidmaatschap per 06-08-2020 stopgezet

8,8
Filter 202 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 92 met beschrijving

• No comments

No comments

• Vazgen Mansour
    Review voor Repair Supply

Snelle levering was zo thuis

• Pieter Katsman

Snel en duidelijk

• Pino

Goed kwaliteit

• André van Eijk
    Review voor Repair Supply

Snelle levering en goede kwaliteit👍🏻👍🏻

• Patryk Lewkowicz
    Review voor Repair Supply

Very good service. I have what I want, but extra would be choosing the option of the postage date.

• Eric Janssen
    Review voor Repair Supply

Het advies vooraf was erg duidelijk en correct. Aan de hand hiervan mijn bestelling positief bijgesteld. De levering en aftersales is door mij eveneens bijzonder gewaardeerd. Resultaat: voor de eerste keer eigenhandig en succesvol de batterij, display en antennekabel van mijn smartphone vervangen!

• Nico de Boer
    Review voor Repair Supply

scherm snel ontvangen, handig setje, goede prijs maar wel beduidend minder heldere kwaliteit dan origineel scherm.
    Als je dit belangrijk vind kun je beter meer uitgeven, gaat je om eenvoudig een scherm vervangen dan is het een prima optie

• Roland van Hattum
    Review voor Repair Supply

Scherm werkt niet goed, deel touchscreen doet het niet

Antwoord van Repair Supply

Beste Ronald,

Vervelend om te horen dat het scherm niet naar behoren functioneert. Zou je het retourformulier op onze website willen invullen? Dan ruilen wij het scherm kosteloos om voor een nieuwe.

Team Repair Supply

• Daniel De Kruif
    Review voor Repair Supply

Snelle en goede service ook met garanties.

• Jeroen Baas
    Review voor Repair Supply

Snelle levering, deugdelijk product. Goede prijs.

Enige dat iets tegenviel was het ontbreken van de kap van de front facing camera bij het iPhone 6 scherm. Bij navraag blijkt dat er af fabriek niet bij te zitten maar dat is toch onverwacht (bij anderen zit dat er standaard wel op?) en maakt de klus wat ingewikkelder omdat je met secondenlijm moet rommelen. dat laat snel aanslag achter als je geen professionele middelen hebt.

• Erné Custer
    Review voor Repair Supply

Uitstekende prijs/kwaliteteit verhouding iPhone 6 display.

Tevens de accu vervangen. In ieder geval geen die snel leegloopt.

• D Hermsen
    Review voor Repair Supply

Niets op aan te merken, volgende dag in huis en scherm prima.

• jw ijzerman
    Review voor Repair Supply

ik koop er elke maand wel en altijd super 👍👍

• M ED
    Review voor Repair Supply

Knop en camera deden het niet van het nieuwe scherm voor iphone SE

• Leon Prins
    Review voor Repair Supply

Snelle levering van het onderdeel en het onderdeel was hier op voorraad en op andere plekken niet.

• GW
    Review voor Repair Supply

Prijs is goed, snelheid is goed, alleen kwaliteit scherm niet echt A+ eerder A-

• Ayoub Sam
    Review voor Repair Supply

Snelle verzending en levering product werkt goed

• Ron de Vries
    Review voor Repair Supply

Prima winkel. Komen na wat ze beloven. Staan je vriendelijk te woord.

• Lucas
    Review voor Repair Supply

Op repair direct een scherm en reparatieset gekocht. bij de set met schroevendraaiers staat er bij dat deze geschikt is voor apple iphone. Nadat ik mijn halve telefoon uit elkaar heb blijkt dat 1 type schroevendraaier ontbreekt, een tribal schroevendraaier. Direct gebeld naar Repair Supply. Zij erkennen geen fout. Ik vertel hem dat ze er toch bij kunnen zetten dat de set onvoldoende is om iphone 7 en hoger te repareren maar dat doen ze niet. ze willen mij ook niet tegemoetkomen met het toesturen van een schroevendraaier. zelfs de verzendkosten kunnen er niet vanaf. Ronduit onbeschoft en waardeloze service. Nooit meer repair supply.

Antwoord van Repair Supply

Beste Lucas,

De reparatiesetje is wel geschikt voor de iPhone 7 en hoger, echter ontbreekt de tri-wing schroevendraaier hierin. Wij hebben dit besloten, doordat dit een universele gereedschap set is en dus ook geschikt voor bijvoorbeeld Samsung en Huawei. Zo kunnen we de prijs van de meest gebruikte setje voor de klant laag houden.

Wij gaan er vanuit dat de klant vooraf onderzoekt wat benodigd is voor de reparatie. De benodigde gereedschap om een toestel of tablet te repareren worden voor ieder model op de onderdelenpagina getoond. Dit is misschien niet voor iedereen duidelijk en wij zullen je klacht intern bespreken.

De reden dat wij je geen gratis product toesturen of tegemoetkomen is vanwege het feit dat je bent gaan dreigen “met overal negatieve reviews te plaatsen” en vervolgens onze medewerker hebt uitgescholden.