Rigitoys

Rigitoys

Is Rigitoys veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Jolanda Geugies

Hele snelle levering, prima👍🏻

• Patricia Giebels-clasener

Goed

• Hoe beoordeel je Rigitoys?

• Eline Strating
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Hele goede service! Er werd snel op mijn mail geantwoord en ik had het babynestje op tijd ontvangen. Ik ga zeker vaker bestellen! Ik ben zeer tevreden.

• Gerjanne Van den Hoorn
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Snelle service. Product is zoals het staat op de site. Ziet er super mooi uit.

• Xmkxx
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Leuk product binnen gekregen! Snelle verzending en ook een snelle reactie op mijn vraag via mail

• Anna

Goede kwaliteit

• Lianne Uythof - van der Vring
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Fijn contact en goed geholpen met een idee wat wij graag wilde.

• Esther B
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Snelle service, product zoals omschreven en een van de weinige webwinkels die zoveel keuze aan kleuren heeft voor de newborn stokke set

• Anne-Minke
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Mooie stoffen, maar de gaatjes voor de riempjes zijn niet afgewerkt maar alleen ingeknipt. Stof gaat daar krullen en rafelen. Daarnaast is het vooral passend voor het nieuwe model. Voor het oude model is het niet mogelijk of in ieder geval erg onhandig voor het verwisselen. Ik heb hem daarom terug gestuurd.

• Aukje Dijkstra
    Geverifieerde klant van Rigitoys

Ik heb nog geen bestelling ontvangen dus de vraag om een recensie komt te vroeg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen :)

Antwoord van Rigitoys

Bedankt voor het aanpassen van uw beoordeling.
    Ik heb al gekeken of dit aan te passen was, maar dat ging helaas niet. Webwinkelkeurmerk stuurt automatisch berichten na zoveel dagen en omdat er een levertijd van 2 weken voor het babynestje staat komt die mail eerder aan dan dat je het babynestje hebt ontvangen.