Robert Herdermessen.nl

Robert Herdermessen.nl

De winkel gespecialiseerd in de originele Molen® keukenmessen van Robert Herder uit Solingen. Handgemaakte messen die scherper zijn en blijven. Vanuit eigen voorraad wordt geleverd binnen 1 werkdag.
9,9

• deMessenslijper (Han Damen)
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Ik gebruik regelmatig messen van Robert Herder, van het kleine schilmesje tot de prestigieuze K-serie. Daarnaast krijg ik ze als professioneel ambachtelijk messenslijper regelmatig in de vingers.
    Iedere keer wordt ik weer blij van het resultaat. Deze messen zijn en blijven scherper dan ieder ander westers mes en kunnen qua scherpte en staalkwaliteit gemakkelijk de vergelijking aan met de tegenwoordig zo populaire Japanse messen. Qua gebruiksgemak en handelbaarheid gaan ze daar zelfs ver boven. Ze zijn licht, wendbaar, extreem scherp en veel minder gevoelig voor onjuist gebruik. Ze passen ook veel beter bij onze westerse snijtechnieken. Als u een mes van Japanse kwaliteit overweegt aan te schaffen, bekijk dan ook zeker de messen van Robert Herder!

• Luc G
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Hele goede ervaring gehad met Robert Herder. Ik heb nog een oud mes van mijn grootmoeder dat ik bijna dagelijks gebruikt. Heb zelf ook al verschillende messen besteld. Vooral het groentemes in carbonstaal is geweldig. Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat er geen hoesje om het lemmet te beschermen bij geleverd word of beschikbaar is in de webshop. Natuurlijk zijn deze wel vrij makkelijk op andere plekken te krijgen, maar ik had het zelf liever ook van Herder.

• Hoe beoordeel je Robert Herdermessen.nl?

• Albert

Snel afhandeling. Professionele kwaliteit producten

• an van dun
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Eenvoudige en heldere website, makkelijk te kiezen en te bestellen. Mooie producten, en de prijzen zijn even scherp als de supersnel geleverde messen! Heb de aanbiedingen van andere leveranciers bekeken, en in eerste instantie lijken ze voordeliger maar aan het einde van het verhaal bleek de som gelijk omdat de leveringskosten het verschil ophieven - dan kies ik toch liefst voor een authentiek bedrijfje met ‘ziel’. Ik geef ook de no-nonsense verpakking (eco, less is more) een dikke plus!

• Marjolein
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Ik ben verrast door het mooie mes, de uitstekende service en de snelheid waarmee alles is geregeld. Ik kom zeker terug in de toekomst.

• Annemarie
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle levering (via de brievenbus), al 60 jaar trouwe gebruiker van deze messen. In al die jaren pas 3 aardappelschil mesjes recht model versleten. Top product

• Gijs de Prins
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Prachtige (boterham) messen. Prijzig maar ze zijn het waard!
    Zeer snelle en correcte levering. Bij aankoop van meerdere stuks is de prijs heel aantrekkelijk.

• looman
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Heerlijke messen, levering volgens afspraak

• Linda
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Duidelijk en makkelijk te bestellen.

Snelle levering en lekker makkelijk door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.

• phil
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Uitstekend spul en snelle leverinb

• Edwin Kroes
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle levering (via de brievenbus), dus geen hinderlijk thuisblijven. Messen voldoen uitstekend en slijpstaal doet zijn werk.

• bart kooi
    Review voor Robert Herdermessen.nl

snelle levering en mooi ingepakt om als cadeau te geven

• David
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Prachtige producten (schilmesje en aanzetstaal), snel geleverd & prima verpakt. Meegestuurde gebruiksinstructies zijn helder. Al met al zeer tevreden!

• JS
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle correcte levering. Blij met mijn aanschaf.

• JV
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Snelle levering, geweldig mes.

• Ria
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Messen van top kwaliteit! Op vakantie een schilmesje gekocht van Robert Herder en meteen verkocht. Wat een fijn mesje! Nu een koksmes aangeschaft en ook dit bevalt prima. Superscherp. Snelle levering. Helemaal tevreden.

• M.A. Hagenbeek
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Begin van dit jaar heb ik voor mijn verjaardag een set Herdermessen gevraagd en gekregen.
    Nu, eind van dit jaar, heb ik zelf 2 sets besteld voor mijn 2 dochters. Zelf gebruikte ik al meer dan 25 jaar een Molenaardappelmesje. Die gebruikte ik voor alles, voor vlees, groenten en noem maar op. Nu ik het grote keukenmes erbij heb, kunnen al de oude messen weg. Zo tevreden ben ik over Robert Herdermessen.

• anneke postema
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Na vele jaren gebruik brak mijn herderschil mesje van ouderdom doormidden.
    Na gebruik van een ander mesje wist ik het gelijk ,wat miste ik mijn herder.
    Nu heb ik een setje besteld wat met 2 dagen al in m'n bestekbak lag.
    Vind het Top.Het was goed verpakt en dat de bestelling zo vlug ging

Mevr A.Postema

• BS
    Review voor Robert Herdermessen.nl

snelle levering en vlijmscherp mes.

• G.C.E.Dijkstra
    Review voor Robert Herdermessen.nl

Uitstekende kwaliteit , klantvriendelijk en een snelle levering.