Rumworld
Op zoek naar een leuk evenement die je samen met je vrienden kunt doen met je verjaardag? Of zoek je een leuk teambuildings uitje? Of een bedrijfs evenement? Dan is Rumworld de moeite waard om te ontdekken. Rumworld biedt je een unieke ervaring en geeft je de kans om de wereld van rum te ervaren zoals je het nog nooit eerder ervaren hebt. Rum is sinds vele jaren één van de meest geliefde dranken in de wereld. En dat is ook niet moeilijk te geloven, met zijn unieke textuur, zijn hemels aroma en zijn uitgebreid assortiment kan hij elke levensgenieter bekoren. Rumworld maakte een selectie uit de beste rumsoorten voor zijn evenementen. Enkel de beste rums zijn goed genoeg! Al onze evenementen draaien dan ook rond deze lekkernij. Je kan bij ons terecht voor een rum proeverij en andere unieke rum events. Loopt het water je al in de mond? Ontdek dan vlug ons aanbod!
8,9
  • Erik
    Review voor Rumworld

Zeer goede en snelle service. Last minute boeking (vrijdagmiddag gebeld en 's avonds al een bijna complete Caribische avond)

• Joop
    Review voor Rumworld

Snelle levering, redelijk prijs, goed contact, weet niet of iedereen dat krijgt maar ik had een gratis proefflesje.
    Ga zeker vaker bestellen.
    Vernieuwde website is wel ff wennen maar wel overzichtelijker en duidelijker betreft levertijden.

• Hoe beoordeel je Rumworld?