Ruuwfashion
Ruuwfashion is een fysieke winkel en webshop voor mannen die zich willen onderscheiden in hun style. Wij leveren hoogwaardige kleding in verschillende stylen die makkelijk met elkaar te combineren zijn tot een outfit voor iedere gelegenheid.

Lidmaatschap per 25-10-2020 stopgezet

9,0

• Caroline Schemering Reelfs
    Geverifieerde klant van Ruuwfashion

Kreeg 2 meldingen vertraagde bestelling en daarna was er radiostilte, 3x gebeld binnen openingstijden maar geen gehoor! Ik heb de bestelling nog steeds niet maar wel Klarna in mijn nek! Echt heel vervelend

• Tobias
    Review voor Ruuwfashion

Echt een superwinkel! Snelle service, helpen je met de juiste keuzes. Ik was op zoek naar een broek en schoenen. Ben weggegaan met 3 shirtjes 2 broeken en een paar schoenen, mijn dag was geslaagd. Ben echt superfijn geholpen door de medewerkster die in de winkel stond.

• Anoek de Jong

Snellere levering

• Wesley Ebbers

Heel tevreden!! Bestelling voor 5 uur besteld volgende dag op tijd binnen

• Jeroen
    Review voor Ruuwfashion

Ik heb maar 1 probleem.... ik kan niet kiezen. Super collectie, goed advies en altijd gezellig!

• Mathijs
    Review voor Ruuwfashion

Erg blij met mijn bestelling! Volgende dag al in huis. Kleding kwam overeen met wat er op de website staan! Zeker de moeite waard. Bedankt Ruuwfasion!

• Sander
    Review voor Ruuwfashion

Zeer tevreden, goede service, leuke kleding en vriendelijke winkelmedewerkers

• Yannick
    Review voor Ruuwfashion

Zeer tevreden! Leuke kleding & een top service.

• Bothe
    Review voor Ruuwfashion

mooi winkel en goed geholpen.
    ik heb al vaker online besteld en had mijn bestelling de volgende dag al in huis.

• M. Hendriksen
    Review voor Ruuwfashion

Mooie winkel, leuk personeel en stylish gave kleding die je niet overall vindt.