SCHOPPENshop
is al aangemeld voor de SEOshop
App
9,3
236 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 236 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Valentijn Niessen
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    duidelijke beschrijving over het product, wat het bevat.

  • Han van Tilburg
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    Fijne correspondentie met de winkel.

  • Hoe beoordeel je SCHOPPENshop?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • henk
    Review voor SCHOPPENshop

    ouderwetse kwaliteit, geen oosterse rommel

  • Leo Eumelen
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    Uitstekend product

  • cinderella hoving
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    heel snel geleverd en goed product

  • Gabriël Van Eekhout
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    goed product, snelle levering

  • Roos
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    Binnen 24 uur mijn vragen beantwoord en de spade en handschep in huis. Fijne producten en door het goede advies precies wat ik nodig had om mijn tuin (vol bouwpuin) om te spitten. Aanrader!

  • Joanna Tahey Uijttewaal
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    Keurige en snelle levering!

  • Jan-Frank Bos
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    Ik had 10 schoppen besteld. Ik zocht low budget schoppen, omdat ze uitgeleend worden en vaak zoek raken. Ik was in de veronderstelling dat het om komplete schoppen ging , dus met steel. Op de afbeelding staat hij afgebeeld met steel. Helaas! Dus ik ben misleid

    Antwoord van SCHOPPENshop

    Goedemiddag heer Bos , wat vervelend dat u het voelt als of u bent misleid. We hebben het voor de zekerheid nog even gecheckt maar moeten helaas concluderen dat voor u op de bestel knop heeft gedrukt u toch echt had kunnen zien dat de scheppen zonder steel waren. Het staat er wel degelijk. U bent dus niet door ons misleid maar u heeft waarschijnlijk niet gezien dat het er wel stond. Toch willen wij u niet met dit gevoel achter laten en wij bieden u dan ook aan dat mocht u stelen bij ons willen bestellen wij de vracht kosten voor onze rekening nemen.

    M.v.g. Marcel
    Schoppenshop.nl

  • Anja vdBogaard
    Geverifieerde klant van SCHOPPENshop

    De levering werd een paar dagen later maar ze hebben mij hierover keurig telefonisch ingelicht!!! De bestelling is daarna netjes afgeleverd!!😁👍

  • Laad meer