Tuin-Gilde.nl

Tuin-Gilde.nl

is al aangemeld voor de SEOshop
App

Lidmaatschap per 25-01-2024 stopgezet

9,0

• PPatrick Pauwels
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Snelle levering, correcte afhandeling en zeer goed materiaal. Ik zou zeggen meer moet dat niet zijn, top !

• Jaap Rinsma
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Pakket was gemakkelijk op te halen. Snelle service.

• Marten Kroon
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Prima service ook bij het zelf afhalen

• Henk Wullink
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Ik had een puinvork besteld, zou op voorraad zijn. Twee dagen later nog geen vork, maar wel een telefoontje dat er een voorraadfout was en de vork er niet was. Wanneer of ik hem nodig was. Het weekeinde als het kan graag. Komt op vrijdagmorgen een auto het erf op rijden en er stapt een vriendelijke man uit (de directeur zelf denk ik) en overhandigde mij de puinvork, Wát een service, chapeau, chapeau.

• Els
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

We konden het de volgende dag ophalen, meteen daarna aan het werk. Wat ks de Streudeg handig.

• Van Beek
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Goede, duidelijke website. Ook goed geïnformeerd over levering, zowel door Tuin-Gilde als transporteur. Nog veel dank voor initiatief om contact op te nemen met mij en voor de extra service om eea alvast te monteren. Service die je tegenwoordig steeds minder treft bij een bedrijf… Zeer tevreden klant.

• Karin
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Mooie prijs, ziet er goed uit!

• Yvonne van Leeuwen

Prima voorgelicht, top!

• Linda P
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Een bestelling geplaatst maar artikel was niet meer op voorraad. Werd telefonisch benaderd dat ze een nieuw artikel hadden besteld bij leverancier en dat die voor het weekend zou worden geleverd. Helaas week later geworden maar kosteloos upgrade van artikel gekregen. Super service!

• Rick Israel
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Prima product, maar wel lang moeten wachten op levering. Waarschijnlijk door de vakantieperiode

• Frank Roos
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

levering in eerste instantie van de verkeerde spullen maar dat is direct hersteld zodat ik het alsnog op tijd in huis had.

• Abeldina Norder
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Inderdaad het was een snelle levering van Tuin Gilde. En de de spade van schoppenfabriek bevalt uitstekend, die had ik veel eerder moeten hebben, dat bespaart mij mijn kracht.

• Pieter de Kam
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

bestelling ging snel en duidelijk, produkt afgehaald, stond netjes klaar, vriendelijke mensen, produkt voldoet aan de verwachting. Mooi stukje vakmanschap uit Vlagtwedde, kunnen we trost op zijn!

• Agh Loermans
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Uitstekende service, bestelde artikel zaten krassen op en hebben meteen een nieuw gestuurd.

• Lieuwe Joostema

goed geholpen

• Geert Verbanck

snelle levering

• Baris Bulut
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Zak is niet van foto’s en echt lang bezorgd

Antwoord van Tuin-Gilde.nl

Goedemorgen Baris ,de levring had inderdaad misschien sneller gekund. Als een product op vrijdag middag word besteld word deze pas op maandag bij ons verwerkt. Dat het merk van de vuilnis zakken afwijkt van de foto ervaren onze meeste klanten niet als vervelend. De rest van de artikelen ( vuilniszak ring .grijper en handschoenen ) voldeden wel aaan de foto ?

• Arjan Kamp
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Let goed op als je met je mobiel een steel uitzoekt bij je spade, schep of riek bijvoorbeeld. Je hebt namelijk een keuze hier in. Het een prima bedrijf

• Winand Rombouts
    Geverifieerde klant van Tuin-Gilde.nl

Goed telefonisch contact voor informatie. Bestelling snel geleverd.

• Sofie Bal

Snelle levering, prima