SKK Cooking
SKK Cooking is een online shop met pannen -made in Germany- van topkwaliteit voor de beginnende kok, de hobby kok maar ook de professionele kok.
In onze online shop SKK Cooking vind je handgegoten aluminium kook- braad– grill- en wokpannen en rvs kook- en braadpannen in verschillende kwaliteiten, uitvoeringen en maten. Pannen geschikt voor gas, elektra en keramisch, maar ook een serie voor alle warmtebronnen inclusief inductie.
De zekerheden van https://www.skkcooking.shop

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018